🏡 57_Delux podcast 🔴 Kdy je bezpečné předat nemovitost 🏠❓Postupy, zkušenosti, právní zvyklosti atp.😊

Rozhovor s 👉 Janou Barabášovou, zkušenou realitní makléřkou a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Kdy je bezpečné předání nemovitosti 💡


Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

Co si představit pod pojmem předání nemovitosti
Jaké jsou kroky předcházející předání
Jak prokázat, že je nemovitost předaná
Co by měl obsahovat předávací protokol
Kdy použít zádržné
Časové doporučení předání nemovitosti
Rizika a zkušenosti z praxe
A naše doporučení❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audio verse podcastu

24.8.2023

O mně

Jako makléřka pomáhám klientům plnit jejich sny o ideálním bydlení nebo úspěšném prodeji nemovitosti. Žiji v Hrušovanech a velmi dobře znám nejen místní realitní trh, ale také celý okolní region, včetně Pohořelic, Židlochovic, Hustopečí a dalších obcí v Jihomoravském kraji. Díky této znalosti vám mohu nabídnout přehled o specifikách této oblasti a pomoci vám najít to nejlepší řešení.

 

Na své práci si cením především možnosti hledat individuální řešení, která odpovídají potřebám každého klienta. Jako člověk s rodinou rozumím, jak důležité je najít domov, který splňuje požadavky na pohodlí, bezpečí a prostor pro každodenní život.

 

Jsem tu proto, abych vás provedla celým procesem od začátku až do konce – od prvního kontaktu přes přípravu nemovitosti, vyřízení veškerých formalit až po úspěšné uzavření obchodu. Věřím, že úspěšný obchod stojí na poctivé přípravě, upřímné komunikaci a pozornosti věnované každému detailu.

 

Ráda vám pomohu s prodejem či koupí nemovitosti a udělám vše pro to, aby byl celý proces pro vás co nejjednodušší a bez starostí. Těším se na spolupráci!

Andrea Smolíková

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.