Když prodáváte nemovitost, hlavním cílem je najít kupce, dohodnout se na ceně, a nakonec podepsat kupní smlouvu. S tímto vám samozřejmě pomůže realitní kancelář. Když se toto podaří, můžete si oddychnout a oslavit to, ale celý proces tím ještě nekončí. Zbývá totiž několik menších úkolů, které je ještě potřeba splnit. I s těmi by vám však měl pomoci makléř, se kterým spolupracujete!
Pojďme se tedy podívat, co je ještě potřeba zařídit po podpisu kupní smlouvy vaší nemovitosti:
Obecně platí, že by vám se vším měl pomoci váš makléř nebo realitní kancelář. Ale raději se před zahájením spolupráce zeptejte, co všechno bude jejich pomoc zahrnovat!
12.2.2021
Jako makléřka pomáhám klientům plnit jejich sny o ideálním bydlení nebo úspěšném prodeji nemovitosti. Žiji v Hrušovanech a velmi dobře znám nejen místní realitní trh, ale také celý okolní region, včetně Pohořelic, Židlochovic, Hustopečí a dalších obcí v Jihomoravském kraji. Díky této znalosti vám mohu nabídnout přehled o specifikách této oblasti a pomoci vám najít to nejlepší řešení.
Na své práci si cením především možnosti hledat individuální řešení, která odpovídají potřebám každého klienta. Jako člověk s rodinou rozumím, jak důležité je najít domov, který splňuje požadavky na pohodlí, bezpečí a prostor pro každodenní život.
Jsem tu proto, abych vás provedla celým procesem od začátku až do konce – od prvního kontaktu přes přípravu nemovitosti, vyřízení veškerých formalit až po úspěšné uzavření obchodu. Věřím, že úspěšný obchod stojí na poctivé přípravě, upřímné komunikaci a pozornosti věnované každému detailu.
Ráda vám pomohu s prodejem či koupí nemovitosti a udělám vše pro to, aby byl celý proces pro vás co nejjednodušší a bez starostí. Těším se na spolupráci!