RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Chcete bydlet v dřevostavbě u lesa?

Patříte k lidem, kteří sní o tom, že by bydleli dál od civilizace, blízko přírody, a v krásné dřevostavbě? Takových lidí je stále více, a proto je i více podobných nabídek na realitních serverech. K životu blízko přírody, nejlépe hned u lesa, dřevostavby jednoduše patří. V dnešní době, kdy se spousta lidí živí v online světě nebo využívá home office, je možnost bydlení v dřevostavbě u lesa stále častější.

Když se někdo rozhodne, že by chtěl podobné romantické bydlení, pak je potřeba buď sehnat už postavenou dřevostavbu na vhodném místě, nebo sehnat stavební pozemek, kde si pak můžete dřevostavbu postavit. Svépomocí nebo s pomocí stavební firmy. Ať už preferujete jakoukoliv variantu, základ bývá stejný - klidné místo, pěkný výhled, velká zahrada…

Proč dřevostavba

Na dané místo, tedy k lesu a blízko přírody, se obvykle dřevostavba nejlépe hodí. Navíc dřevostavba je šetrná k životnímu prostředí. Tepelně izolační vlastnosti domu jsou výborné, dřevostavba je také příjemná svou vůní dřeva. Další velkou výhodou jsou také nízké akumulační schopnosti dřeva, což znamená, že když si obyvatelé domu zapnou topení, hned je v něm teplo, které se také uvnitř dlouho udrží.

Moderní dřevostavby se staví tak, že dole je obvykle jeden velký prostor, kuchyň spojená s obývacím pokojem, na jižní straně jsou velké prosklené plochy včetně venkovní dřevěné terasy. To zajišťuje prostorný a světlý interiér dřevostavby.

Představa útulné dřevostavby u lesa, s krásným výhledem, krbovými kamny a rychlým internetovým připojením, to je opravdu sen spousty lidí. Všimli jste si toho kolem sebe? Jen málokdo to však zrealizuje a přestěhuje se z města…

6.10.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.