RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Co je nejlepší na práci realitního makléře

Makléřina je regulérní řemeslo. Je potřeba se mnohé naučit a zažít, aby se z vás stal dobrý makléř. Aby se makléř všechno naučil, získal zkušenosti a vybudoval si dobré jméno, určitě se vyplatí začít v některé kvalitní realitní kanceláři. Tam strávit pár let jako učeň a tovaryš, a až pak se vydat na vlastní cestu.

Když máte za sebou už alespoň nějaké zkušenosti a řekněme úvodní rok makléřského učení, určitě oceníte spoustu věcí, které život makléře doprovázejí. Je to svoboda, nezávislost, slušné příjmy i zajímavá práce s lidmi. Nesedíte 8 hodin denně v kanceláři za počítačem, můžete pracovat i z jiných míst než z kanceláře. S internetem v chytrém telefonu můžete pracovat z parku, kavárny nebo i z horské chaty. Telefonáty, emaily, plánování, tvorbu prezentaci, online marketing… to vše lze zvládnout odkudkoliv. Technologie totiž opravdu dost usnadňují realitní podnikání.

Investice do vlastních nemovitostí

Když děláte v realitách déle, pravděpodobně se stane, že do některé nemovitosti budete i sami investovat. To, jak je makléř v oboru, mu dává příležitost koupit si nějaké investiční nemovitosti a ty pak pronajímat. Spousta zkušených makléřů se během let stane do určité míry i realitními rentiéry, takže mají zajištěné příjmy i na stáří. To je rozhodně jeden z benefitů šikovného makléře.

Spousta makléřů má i dobrý pocit z toho, že lidem pomáhá. Pomáhá v těžkých životních situacích vyřešit složité realitní oříšky. Prodat zděděnou nemovitost, koupit domov snů apod. Až přijdou léta zkušeností, i samotný realitní byznys běží lépe, protože je makléř známější, má dobré jméno v oboru a spoustu všelijakých kontaktů.

17.8.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.