RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Jak prodat nemovitost, která je v nabídce už několik let

Když se vám už dlouho nedaří prodat nemovitost, může to mít spousty důvodů. Může to být vysoká cena, špatná prezentace, nulový home staging, nebo jen to, že nespolupracujete s realitní kanceláří. Když se vám tak dlouho nedaří nemovitost prodat, první, co udělejte, je to, že smažete veškerou inzerci a pustíte se do prodeje znovu.

Oslovte zkušenou realitní kancelář

Jestli prodáváte nemovitost sami nebo spolupracujete s neschopným makléřem, je čas na změnu! Vyzkoušejte profesionály. Minimálně se s nimi sejděte a pobavte se o situaci. Už na první schůzce vycítíte, jestli vám tato nová spolupráce bude dávat smysl.

S novou realitní kanceláří přijde spousta nových podnětů:

  • Příprava nemovitosti. Znovu a lépe připravíte nemovitost k prodeji, třeba i za pomoci profesionálního homestagingu.
  • Nová prezentace. Makléř vám vytvoří novou prezentaci s profesionálními fotkami, půdorysem, možná i videoprohlídkou, 3D vizualizací nebo videem z dronu podle toho, jak se dohodnete.
  • Snížení ceny. Zvážte snížení prodejní ceny. S tím vám opět pomůže makléř. Snížení ceny asi nechcete, ale je to ten nejúčinnější krok k prodeji.
  • Vyřešte konkrétní problém. Možná jste na základě dosavadních prohlídek a komentářů zájemců zjistili, že na nemovitosti je konkrétní problém. Jestli je to možné, pokuste se ho alespoň částečně odstranit.

Základem úspěchu je rozhodně oslovit zkušeného makléře nebo realitní kancelář. Budete tak mít odborníka, který vám objektivně řekne, proč se nejspíše nemovitost nedaří prodat, a co udělat pro to, abyste ji co nejdříve prodali.

12.7.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.