RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Jak prodávat prázdnou nemovitost

Když prodáváte byt, dům nebo kancelář, je důležité tuto nemovitost připravit co nejlépe k prodeji. Využít profesionální homestaging, perfektně uklidit a udělat vše pro to, aby nemovitost vypadala skvěle na fotkách i při prohlídkách. Když prodáváte prázdnou nemovitost bez nábytku, pak se vyplatí investovat do jeho dočasného vybavení.

Dočasné vybavení, respektive zapůjčení nábytku nabízejí některé realitní kanceláře nebo firmy, které se specializují na homestaging, což je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Nemusíte kupovat vlastní nábytek, vybírat ho, stylizovat. Jednoduše vám nábytek přivezou a nemovitost naaranžují tak, že bude k nepoznání.

Co z toho budete mít?

Hlavní výhoda je v tom, že budete mít krásné fotky, zájemci o koupi si lépe představí, jak by nemovitost mohla vypadat a do bytu nebo domu se mohou lehce zamilovat. Což znamená, že nebudou tolik hledět na cenu, takže můžete nemovitost prodat o něco dráž. Investice do homestagingu respektive do spolupráce s realitní kanceláří se vám tak jednoznačně vyplatí.

Většinou to funguje tak, že vám firma nebo realitka doveze vybraný nábytek a nastěhuje ho do prázdného bytu. Vy pak platíte nějaký měsíční poplatek v řádech tisíců korun (pokud jde o homestagingovou firmu, pokud to zařizuje RK tak neplatíte nic navíc). Až se najde kupec, nábytek a doplňky se zase odvezou, homestaging splnil svůj účel!

Když chcete prodávat nemovitost, která je prázdná, oslovte zkušenou realitní kancelář, která vám pomůže nejen s prodejem, ale také s přípravou nemovitosti tak, abyste byli schopni nemovitost prodat za co nejvyšší cenu!

8.6.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.