RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Kam investovat ušetřené peníze? Do nemovitostí!

Je jasné, že díky pandemii bude inflace v tomto roce ještě vyšší než v roce minulém. A to není moc dobrá zpráva pro ty, kteří mají něco našetřeno. I proto se nabízí spousta možností k investicím. Investovat do něčeho, co má stálou hodnotu, nebo cena ještě v čase roste, to je ideální volba. A přesně toto jsou investice do nemovitostí. Nejlépe se investuje do bytů, ale můžete vybrat i jiný typ nemovitosti.

Češi investují konzervativně

Češi jsou typičtí tím, že investují nejraději s minimálním rizikem, konzervativně. Třeba do nemovitostí. Nákup nemovitostí je totiž nejen investicí ve smyslu toho, že vám bude nemovitost vydělávat (nájemníci platí nájem), ale je to i investice, kterou můžete časem předat svým potomkům. Po celé generace lidé své nemovitosti kumulují, aby je mohli předávat dalším generacím.

Koupit byt a pronajímat ho

Nejčastější variantou je pořízení vlastního bytu, ve kterém nebudeme bydlet, ale budeme ho pronajímat. Faktem je, že ceny bytů dlouhodobě rostou, dokonce i za časů pandemie. Obzvláště ve velkých městech, v Praze a Brně. A do budoucna se dá předpokládat, že jejich cena ještě poroste, protože výstavba nových bytů pokulhává a zájem o bydlení neklesá. Poptávka po bydlení je jednoznačně vyšší než nabídka bydlení.

Spolupráce se zkušeným makléřem

Když máte určitý obnos, který chcete do nemovitosti investovat, proberte to určitě se zkušeným makléřem. Ten vám poradí, jakou zvolit strategii. Můžete vyčkávat, a až se objeví nějaká zajímavá nemovitost, makléř vás osloví. To je ideální scénář, když není žádný spěch. Ale zvolit můžete i jinou strategii. Určitě však spolupracujte s makléřem, budete tak mít na své straně odborníka, který vás celým procesem bezpečně provede!

19.2.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.