RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Kdy investovat do topování nemovitostí

Topování nemovitostí na internetu je nejčastější příplatková služba u drtivé většiny realitních serverů. Znamená to, že topováním dostanete svůj inzerát výše, v danou chvíli na první pozici mezi podobnými nemovitostmi. Na prvním místě zůstane do doby, než se před ni dostane jiná nabídka stejným způsobem. Čím je váš inzerát výše, tím větší je šance, že na něj potenciální kupci kliknou a nemovitost si prohlédnou.

Topování (neboli někdy i hopování) si platí realitní kanceláře nebo i lidé, kteří prodávají nemovitosti svépomocí. Obecně platí, že se vyplatí hlavně u nemovitostí, které mají v nabídce spoustu podobných konkurentů. Například byt v Brně o velikosti 2+1 nebo 2+kk.

Ve kterých dnech a hodinách topovat

Statistiky a zkušenosti jasně ukazují, kdy se nejvíce vyplatí topovat. Lidé hledají nemovitosti nejvíce začátkem týdne, vyplatí se tedy topovat v neděli večer, v pondělí a v úterý ráno. Je to celkem logické, v pondělí ráno lidé přicházejí do práce a automaticky si kontrolují své věci na internetu, tedy i realitní servery. V neděli odpoledne mají lidé zase volno a klid, což jim dává čas se mrknout na realitní servery.

Statistiky také ukazují, že lidé nejčastěji vyhledávají nemovitosti večer, tedy mezi 19 a 21 hodinou. To znamená, že je nejlepší topovat své inzeráty v neděli, v pondělí a v úterý před 19 hodinou. To jsou však jen statistiky, nejlepší je si topování vyzkoušet a sami uvidíte, kdy se nejvíce vyplatí, kdy vydrží vaše nemovitost na předních příčkách nejdéle.

Ještě lepší je oslovit zkušenou realitní kancelář, která má účinné topování zahrnuto do svých služeb!

25.1.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.