RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Když máte připravené finanční prostředky, máte před jinými zájemci o nemovitost výhodu

V dnešní době je na realitním trhu více zájemců o koupi nemovitostí než těch, kteří chtějí nemovitost prodat. Lidé mají jednoduše tendence investovat své peníze do nemovitostí. I proto se dnes nemovitosti prodávají velmi rychle. A prodejce bytu, domu nebo i pozemku si může obvykle vybírat z více zájemců. Když máte připravené financování nákupu nemovitosti, máte před ostatními zájemci jasnou výhodu.

Když máte peníze na účtu

V případě, že máte dostatek finančních prostředků na účtu, je to ideální varianta. Možná jste prodali jinou nemovitost, nebo prostě peníze máte. Pak nemusíte řešit hypotéku, stačí jen najít tu pravou nemovitost a dohodnout se na její prodejní ceně. Je to nejjednodušší varianta, která ale není ta nejčastější. Mnohem častěji si lidé berou na pořízení nemovitosti hypotéku, která může mít různé podoby.

Předschválený hypoteční úvěr

Finanční rámec ke koupi nemovitosti si můžete zajistit i tak, že si už s předstihem sjednáte předschválený hypoteční úvěr. Tady vám může pomoci nezávislý finanční poradce nebo přímo realitní kancelář. Rozdílem oproti standardní hypotéce bývá schválení hypotéky jen na základě potvrzení o příjmu. Na hledání nemovitosti máte určitý čas, například 12 měsíců. Konkrétní podmínky předschváleného hypotečního úvěru záleží na vybrané bance.

Mít připravené financování je opravdu výhoda. V praxi se ukazuje, že u zájemců, kteří si o hypotéku budou žádat teprve poté, co si vyberou konkrétní nemovitost, se často všechno zdržuje, případně se i stává, že nakonec z nějakého důvodu na hypotéku ani nedosáhnou. A to je přesně to, čemu se chce prodávající vyhnout.

24.4.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.