RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Když oslovíte více makléřů, je dobré nakonec zvolit jen jednoho

Nedávno jsem slyšel příběh od známého, že jeho vzdálený příbuzný zdědil menší vilku v zajímavé lokalitě. Vzhledem k tomu, že žije v zahraničí, chtěl vilu rychle prodat. Oslovil hned několik realitních kanceláří, respektive makléřů a dohodl se s nimi na prohlídce nemovitosti. Nevěděl, koho oslovit, neměl žádné doporučení, a hlavně přiletěl jen na týden, kdy chtěl vše vyřešit.

První makléř mu řekl, že za 6 milionů vilku prodá. Působil profesionálně, ale něco mu na něm nesedělo.

Druhý makléř řekl, že by zkusil nahodit cenu 11,5 milionů, ale pod 10 milionů by určitě nešel. Druhý makléř majitele zaujal už na první pohled a měl z něj výborný pocit.

Další den měl přijít třetí makléř, ale majitel byl z toho druhého tak nadšený že jej sice přijal, ale už předem věděl, že se domluví s tím druhým makléřem. A tak to i dopadlo. Po dvou měsících se vila prodala za 11,5 milionů korun. Vše proběhlo bez problémů.

Pointa příběhu je v tom, že když vám na makléři něco nesedí, vyplatí se oslovit i jiného makléře, ať máte srovnání. V tomto případě šlo nakonec o několik milionů korun rozdílu. Na druhou stranu je dobré vsadit jen na jediného makléře a s ním sepsat výhradní zprostředkovatelskou smlouvu. Zvýší to motivaci makléře, a ten dá do prodeje vaší nemovitosti všechno.

V neposlední řadě pak z příběhu vyplývá, abyste dali na své pocity. S někým si rozumíte lépe, s někým hůře. Někdo působí amatérsky, jiný profesionálně. A to dělá rozdíl. Když je vám makléř příjemný, je to důležité plus. Rozhodně se vám s ním bude spolupracovat lépe, než s někým, kdo je vám nesympatický.

9.6.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.