RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Kvalita osvětlení pokojů zvyšuje cenu nemovitosti

Osvětlení pokojů v bytě nebo domě je možná důležitější, než si myslíte. Obecně platí, že když máte dobře vyřešené osvětlení, celý dům vypadá o mnoho lépe. Schválně se večer zaměřte na to, jak máte pokoje osvětlené. A zkuste se vžít do role potencionálního kupce. Nešlo by místnosti osvětlit lépe? Když prodáváte svou nemovitost, chcete ji přece ukázat v tom nejlepším světle.

Investice do vylepšení osvětlení není nijak závratná. Pozvěte si někoho, kdo má cit a osvětlení rozumí, třeba vám navrhne jen jednoduché změny, které zvýší v očích kupců cenu vaši nemovitosti i dost výrazně. Když totiž hlavně v zimních měsících probíhají některé prohlídky nemovitosti večer nebo za šera, osvětlení domu hraje velkou roli.

Ať všechna světla fungují

Když už nechcete osvětlení měnit, zkontrolujte alespoň to, že všechna světla fungují, a lustry i kryty světel umyjte. Když některé světlo nefunguje, vyměňte žárovku, případně nechte opravit samotnou objímku. Osvětlení nemovitosti opravdu hraje velkou roli, dokáže zútulnit dům, který někdy vypadá ještě lépe než za denního světla.

Když se o osvětlení budete bavit s makléřem, který prodává nemovitosti dnes a denně, zjistíte, že většina lidí tento zdánlivý detail podceňuje. Když je však nemovitost perfektně osvícená, prodává se mnohem lépe, a hlavně si může prodávající říct o vyšší cenu. Když oslovíte před prodejem realitní kancelář a budete řešit, jestli investovat do home stagingu (příprava nemovitosti k prodeji), schválně se zeptejte na osvětlení. Zkušený makléř vám poradí i s tím, jestli se vyplatí do něj před prodejem investovat.

5.4.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.