RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Lidé se bojí inflace a kupují nemovitosti jako investici

V současné době je zde výrazný trend, který způsobuje celá situace s koronavirem. Lidé se obávají velké inflace, a když mají peníze, snaží se je rozumně investovat. A investice do nemovitostí jsou jednou z variant, protože nemovitosti hodnotu neztrácejí, spíše naopak. Poptávka po nemovitostech je tak vyšší než jejich nabídka. Samozřejmě však záleží na tom, jestli se prodává dům nebo byt, v jakém je stavu, a hlavně v jaké lokalitě.

Nemovitosti se prodávají i za vyšší ceny

Za nemovitost v dobré lokalitě, obzvláště za byty ve velkých městech, které jsou pro investory nejzajímavější, si dnes může prodávající říct více než dříve. Když budete spolupracovat s šikovným makléřem, můžete svou nemovitost prodat opravdu výhodně. Tedy v tom případě, že ji vůbec chcete prodávat. Když není cena nastavená až do extrému, a nemovitost je ve slušném stavu, neměl by být problém najít rychle kupce.

Obavy z inflace jsou na místě

Když vidíme, jakým tempem vláda zadlužuje stát, a jak vše zdražuje, je i laikovi celkem jasné, že nás čeká inflace, respektive zdražování všeho. Je to logické a všichni vidíme, že to způsobuje současná koronavirová situace, která nemá konce.

Zajímavé je, že trh s nemovitostmi jede na plné obrátky, lidé nemovitosti ve velkém nakupují, někteří makléři prakticky nemají co nabízet. To je velká výhoda pro prodávající, kteří toho využívají tím, že tlačí na cenu. Přesto se kupci najdou. Když chcete v současné době prodat nebo koupit nemovitost, určitě se obraťte na zkušenou realitní kancelář nebo na dobrého makléře, který vám i v této době poradí a celým procesem vás bezpečně provede.

7.4.2021

Chci zaslat e-book zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.