🏡 42_Delux podcast 🔴 Co čekat od spolupráce s RK❓ Jak dobře vybrat realitku❓ Realitní kancelář Brno

Rozhovor s 👉 Janou Barabášovou, zkušenou realitní makléřkou a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jaké mít očekávání od realitní kanceláře 💡

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Co očekávat od realitní kanceláře❓

✅ Jak bezpečně vybrat realitku❓

✅ Jaké služby nabízí skvělá RK❓

✅ Jak funguje postup "oťukávání" než vyberu realitku❓

✅ Na co si dávat pozor❓

✅ Čeho se nebát a čeho naopak ano❓

✅ Co vlastně realitní kanceláře nabízejí❓

✅ Spolupracovat s realitkou anebo zařídit sám❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audio verse podcastu

13.1.2023

O mně

 

K realitám mě přivedl můj dlouholetý kamarád, který je zároveň majitelem kanceláře RE/MAX Delux, ve které v současné době působím. Jedním z hlavních principů realitní činnosti je i práce s lidmi, a to byl i ten hlavní důvod proč jsem si tento obor vybral!

 

Rád poznávám nové lidi a baví mě práce s nimi. Jsem člověk jako každý jiný a myslím si o sobě, že se dokážu vcítit do druhých, abych dobře pochopil jejich potřeby a přání. Právě tento fakt mě ujišťuje v tom, že jsem schopný každému svému klientovi poskytnout maximální pomoc jak po profesní, tak i po osobní stránce.

 

Doposud jsem podnikal v oboru dopravy a logistiky a založil svojí spediční firmu. Vím, že v tomto oboru jsem byl opravdu schopný. Reality pro mne byly ze začátku výzva, a nakonec se mi podařilo stát se jedním z Top makléřů sítě RE/MAX!

 

Každá nová zakázka, klient nebo nemovitost je pro mě motivací k tomu, být jeden z nejlepších ve svém oboru.

Lukáš Neumann

Makléř

Certifikáty

Certifikovaný-makléř-2_rgb 100_percent certifikat makler roku III misto 2020 realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.