Co se děje s inflací?

Českou ekonomiku i v závěru loňského roku trápila vysoká inflace, konkrétně její prosincová hodnota činila 15,8 %. Dobrou zprávou je, že trend inflace se již otočil a v příštích měsících bude docházet k jejímu poklesu. V oblasti cen pohonných hmot to vypadá, že již došlo ke stabilizaci a vrátli jsme se na hladinu před invazí Ruska na Ukrajinu. U energií by se ceny měly díky zastropování státem ustálit velmi rychle a v budoucnu lze očekávat jejich pokles. Bohužel ceny paliv a energií se velmi výrazně propsaly do cen potravin, které nás budou ještě nějaký čas trápit. U této kategorie nelze již výrazněji omezit spotřebu jako v jiných oblastech.

Podíváme-li se na výslednou roční inflaci za rok 2022, tak její hodnota činí 15,1 %. Pro názornost uvádíme níže tabulku s hodnotami inflace za posledních 10 let.

Co k tomu dodat? Snad jen to, že si všichni přejeme, aby se budoucí číslo inflace za rok 2023 přiblížilo co nejvíce k hodnotám před rokem 2022.

5.2.2023

O mně

 

Jsem rád, že můžu být součástí týmu realitních profesionálů v RE/MAX Delux. Týmu, který sdílí stejné etické hodnoty, kterých se držím i já celý život! V tomto případě mám na mysli etické hodnoty, jak jednat s lidmi a vést realitní obchod tak aby byli klienti maximálně spokojeni.

 

Díky prvotřídnímu vzdělání v oblasti realit, které nekončí jedním certifikátem, ale neustále pokračuje jsem se stal profesionálem, jakým jsem chtěl být. RE/MAX know-how jak nejlépe prodat, koupit nebo pronajmou nemovitost není „formou pokus omyl“ ale kvalitní vzdělávací proces od těch nejlepších realitních makléřů nejen z ČR!

 

Rád bych Vám proto nabídl realitní služby důvěryhodně, bezpečně a profesionálně. V případě potřeby mě neváhejte kontaktovat!

Bc. Miroslav Klepáček

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.