RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Prodej pozemku pro komerční výstavbu, 4943.5 m2, Liberec

12 803 700,00 Kč  (Včetně provize RK)

Liberec

Ve výhradním zastoupení majitele nabízíme k prodeji ideální 1/2 rovinatého stavebního pozemku p. č. 375/3 k. ú. Ostašov u Liberce, konkrétně 4.943,5 m2 (celková výměra činí 9.887 m2). Dle katastru je pozemek veden jako trvalý travní porost. Dle Územního plánu Liberec je pozemek určen pro Výrobu lehkou (VL). Nachází se u autobusové zastávky Slévárna v ulici Švermova. Dle označení v Územním plánu: Z8.57, VL.3.60.20.h., je zde povolena výstavba max. 3 nadzemních podlaží s koeficientem zastavitelnosti 60% a koeficientem zeleně 20%. Podmínkou výstavby je zpracování územní studie pro širší oblast, která se dotýká i dalších pozemků. Územní studii zpracuje kupující nebo Magistrát města Liberce do 6 let od schválení ÚP. Hlavní, přípustné a podmíněně přípustné využití naleznete ve fotogalerii. Energie a kanalizace: - vodovodní řád se nachází v ulici U družby (viz. fotogalerie) - plyn se nachází jižně od pozemku na parcelách č. 359/2 a 363/1 (viz. fotogalerie) - elektřina se nachází na pozemku - nadzemní elektrické vedení s ochranným pásmem (viz. fotogalerie) - kanalizace se nachází ve Švermově ulici a lemuje pozemek z východní a severní části (viz. fotogalerie) Financování zajistíme.

Číslo nabídky:343546Kategorie:

Pozemky

Typ:

Prodej

Jednotka:za nemovitost

Hypoteční kalkulačka

Na kolik vás vyjde pořízení vlastního bydlení? Zadejte pár informací do naší hypoteční kalkulačky a hned si prohlédněte výsledek.

Cena nemovitosti

Výše hypotéky

Doba splácení

roků

Vypočítaná měsíční splátka

Úroková sazba 6,5%

 Kč

Michal Petr
Kontakt na makléře Michal Petr

Chcete se na něco zeptat?

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.