RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Prodej rodinného domu, 220 m2, Milotice

Nedostupné, nevolat

Milotice

Máte velkou rodinu a potřebujete prostorný dům? Chcete bydlet a podnikat na jednom místě a nebo hledáte vhodnou nemovitost pro realizaci investičního záměru?

Tak právě pro Vás jsem si ve výhradním zastoupení majitele připravil do prodeje rodinný dům s dvěmi bytovými jednotkami, komerčními prostory bývalého hostince, zahradou, garáží a stodolou.
Celková zastavěná plocha a nádvoří činí 739 m2.

V prvním nadzemním podlaží se nachází prostory bývalého hostince, které lze využít ke komerčním účelům, případně zde lze vybudovat další bytovou jednotku.
Ve druhém nadzemním podlaží se nachází byt 1+1, který byl vybudován při rekonstrukci v roce 2012. Další bytová jednotka o dispozici 3+1 se nachází ve dvorním traktu, na který se dostanete přes garáž. Na dvoře se dále nachází hospodářské stavení.
Nemovitost v roce 2012 prošla zásadní rekonstrukcí. Na domě byla udělána nová fasáda a v podkroví přední části domu byl vybudován byt 1+1.

Milotice jsou obec s širokou historií, kromě zámeckého areálu se zde nachází také barokní kostel Všech svatých, dále obec prolíná celá řada vyhledávaných cyklostezek. Mimo to jsou Milotice známy svou kulturou, každoročně se zde koná Národopisný festival kyjovského Dolňácka, se kterým je spojen proslulý košt vína v nedalekých Šidlenách. Kyjov je vzdálen cca 6 km a do Hodonína je to 13 km.

Zaujala Vás tato nemovitost? Tak mi zavolejte a domluvte si svůj čas prohlídky. Těším se na Vás!

Číslo nabídky:370257Plocha užitná:220
Kategorie:

Domy a vily

Typ:

Prodej

Počet podlaží:2Plyn:plynovod
Jednotka:za nemovitostOdpad:kanalizace
Stav objektu:dobrýBudova:smíšená

Chcete se na něco zeptat?

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.