Focení interiérů je v realitní branži jedna ze stěžejních záležitostí. Ideální je platit si profesionálního fotografa, ale stojí za to umět co nejlépe fotit i sám. Ať už jste makléř nebo člověk, který chce prodat svou nemovitost bez realitky. Interiéry jsou pro focení dost specifické, takže to v nich neumí ani každý profesionální fotograf.
Základem kvalitních fotek je samozřejmě i dobrý fotoaparát. Ideální je širokoúhlý fotoaparát v kombinaci se stativem. Cílem pak je udělat přirozené fotky, které se co nejvíce podobají realitě. Nejlepší fotky jsou pak z rohů místnosti. Je potřeba postavit se do všech rohů a podívat se, odkud bude fotka nejlepší. Pro focení interiérů je ideální dát si stativ s foťákem dost nízko (cca metr od země). To platí u focení celých místností, ale fotíme i některé detaily.
Fotograf fotky ještě po focení obvykle upravuje, ale jen lehce. Fotografie musí vypadat přirozeně a zároveň musí být reálné. Obecně platí, že se nesmí na fotkách nic zakrývat, aby pak nebyl zájemce na místě překvapený. Je to logické a platí to i pro popis nemovitosti, kde si také nemůžeme vymýšlet.
Z dlouhodobé zkušenosti našich makléřů a fotografů vám dáváme i několik drobných tipů k focení interiérů:
2.6.2021
Vždy jsem se upřímně zajímala o lidi, jejich příběhy a prožitky, úspěchy i nezdary, radosti či trápení. Stejně jako každý z nás máme svůj jedinečný životní příběh, ten svůj by mohla vyprávět i každá nemovitost. A ať chceme nebo ne, s našimi nemovitostmi jsme více či méně citově spjatí. Emoce či komplikované životní okolnosti mnohdy provází i samotný prodej nemovitosti, proto někdy není jednoduché se správně a s odstupem rozhodnout. Toto si uvědomuji, a proto ke každému prodávajícímu přistupuji individuálně a s respektem k jeho potřebám.
Díky svému vnitřnímu nastavení chápu práci realitního makléře v první řadě jako službu lidem, proto je mým cílem pro Vás udělat maximum a naplnit Vaše očekávání.
V práci realitního makléře se spojily moje předchozí profesní zkušenosti z více oborů včetně marketingu a obchodu s dlouholetým osobním zájmem o reality.
Kromě empatie a lidského přístupu klienti na mé práci oceňují svědomitost, pragmatismus a schopnost vyřešit problémy. Za neméně důležité já sama považuji profesionální a férové jednání i ke kupujícím, jelikož realitní transakce by měla být založena na důvěře a respektu tak, aby byly všechny strany s výsledkem spokojené.
Velmi ráda si poslechnu Váš příběh a pomůžu Vám s Vaší nemovitostí naložit co nejlépe!
Slova mých klientů: Google