Prodej vily, 550 m2, Nebovidy
Nedostupné, nevolat

Nebovidy

Chcete své bydlení spojit s podnikáním? Nebo hledáte vícegenerační dům pro velkou rodinu? Máte rádi společnost a jedinečnost?
Ve výhradním zastoupení majitele nabízíme k prodeji specifickou rezidenci z 18. století v příměstské obci Nebovidy u Brna na okraji jihozápadního sektoru města Brna, která předčí vaše očekávání.
Bývalá fara byla dostavěna do uzavřeného bloku pro vytvoření maximálního soukromí. Nachází se na pozemku o rozloze více než 1000 m2, z čehož je 450 m2 samostatná zahrada a 550 m2 je zastavěná plocha a dvůr.
Dům v současné době probíhá celkovou rekonstrukcí, kdy jedno z křídel je ve fázi hrubé stavby, zbytek už je částečně dostaven.
Do domu vstupujeme přes vnitřní nádvoří. Samotná nemovitost je dvoupatrová a velmi citlivě a promyšleně na sebe navazuje 5, v případě potřeby až 7 oddělených celků se samostatným sociálním zázemím a kuchyněmi.
Dům má také původní cihlový sklep, který má 3 dómy a je připraven jako zázemí pro wellness nebo vinný sklep pro skupiny až 100 osob. Ve sklepě je zavedena stejně jako v celém objektu rekuperace, klimatizace a i zde najdete sociální zázemí pro maximální komfort vašich návštěv.
Celý dům je napojen k nejmodernějším technologiím Loxone tak, aby splňoval veškeré parametry chytré domácnosti. Dům má tepelné čerpadlo Enbra. V celém přízemí je podlahové vytápění.
Objekt je v průběžné výstavbě, takže každým týdnem jsou hotové další interiérové a exteriérové prvky.
Parkování je připraveno z obou stran objektu včetně vstupu na pozemek. V zadní části objektu je vybudován nový vjezd s šířkou 6 metrů.
V případě potřeby je možné tento dům rozdělit na 2 samostatné domy, kdy jeden by měl nádvoří a druhý disponoval zahradou.
Dům se nachází v rekreační lokalitě na okraji chráněné krajinné oblasti Bobrava, kdy vjezd na cyklotrasu Bobrava je přímo za domem. Obec Nebovidy je pouze 5 km od Brna, k dálnici D1 a D2 je to také pouze do 5ti km. Zastávka MHD je přímo před domem.
Obec Nebovidy s 820 stálými obyvateli má veškeré sociální a kulturní zázemí.

Číslo nabídky:303191Plocha užitná:550
Kategorie:

Domy a vily

Typ:

Prodej

Počet podlaží:2Jednotka:za nemovitost
Stav objektu:ve výstavbě (hrubá stavba)Budova:cihlová

O mně

 

Od roku 2006 se věnuji financování nemovitostí, za tu dobu jsem zprostředkoval úvěry za cca 1,5 miliardy Kč. Protože jsem chtěl svým klientům dopřát celkový KVALITNÍ SERVIS POD JEDNOU STŘECHOU, rozhodl jsem se proto navázat spolupráci s RE/MAXem. Postupně jsem se vypracoval na špičku nejen naší kanceláře, ale i v Brně.

 

Můj tým pracuje s nejmodernější technikou, jako jsou videoprohlídky, homestaging, virtuální 3D prohlídky nebo třeba digitální staging nemovitostí. Nejčastější prodejní technikou je aukce, kdy jsme schopni výrazně navýšit cenu nemovitosti. Za poslední rok jsem prodal nebo rezervoval nemovitosti za téměř 100 mil. Kč s průměrným navýšením prodejní ceny o 17 %!

 

To je i důvodem, proč 90 % mých obchodů je právě z DOPORUČENÍ spokojených klientů.

 

A jaké vlastnosti mě vystihují? Profesionalita, aktivní přístup, energičnost, asertivní jednání, flexibilita, kreativita, schopnost řešit každý problém, vytrvalost, touha vítězit, empatie, mám rád lidi a mám i smysl pro humor. Sice mému specifickému humoru ne vždy každý rozumí, ale patří ke mně. A život nemůže být jen vážný.

 

Takže jeden vtip o našem oboru:

Khon se rozhodl prodat svůj dům a předal celou záležitost agentovi. Ten napsal inzerát, takový ten standartní, který se nádherně čte.

Khon si ho přečetl a zeptal se: "To je všechno pravda?"

"Samozřejmě, proč se ptáte?"

"Stornujte to. Ten dům je příliš dobrý na to, abych ho prodal!"

Neváhejte mne kontaktovat, budu se těšit na spolupráci s Vámi!

Ondřej Franc

Makléř

Certifikáty

realitn_profesion_l_cmyk 100_percent Certifikovaný-makléř-2_rgb 195x200_RMX_Aukcni_specialista makléř roku 2021_upravený Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.