🏡92_Delux podcast 🔴 Problematika pozemků ✅ Správné nacenění 🪏 Typy pozemků, Územní plán, Návody atd.

Rozhovor s 👉 Romanem Havlíčkem, realitním specialistou a 👉Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Problematika pozemků v kostce ✅ 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

  • ✅ Jak pracovat s územním plánem❓
  • ✅ Co dělat, když není územní plán❓
  • ✅ Jak poznat stavební pozemek❓
  • ✅ Nacenění pozemků❓
  • ✅ Typy pozemků a jejich způsoby využití❓
  • ✅ Věcná břemena ku prospěchu a k tíži❓
  • ✅ Dělení a zcelování pozemků❓
  • ✅ Územní plán města Brna❓
  • ✅ Zasíťování pozemků a cena❓
  • ✅ Proces převodu na stavební pozemek❓
  • ✅ Změna využití pozemků❓
  • ✅ Práva k pozemkům❓
  • ✅ Pachtovní smlouvy a možnost oplocení pozemku❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

O mně

Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!

 

Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.

 

Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.

 

Samozřejmostí u každé nemovitosti je  profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.

Pavel Schoř

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.