RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Podle čeho vybrat střešní krytinu

Když vybíráte typ střešní krytiny, jedním z důležitých parametrů je i design výsledné střechy. Asi máte určitou představu, ale ideální je probrat výběr i s odborníkem. V tomto článků se podíváme na různé aspekty a faktory, které byste měli při výběru střešní krytiny zohlednit:

  • Cena střešní krytiny. Nehledejte nejlevnější řešení, abyste nekoupili nekvalitní střechu, kterou budete do deseti let rekonstruovat. Logicky však platí, že čím dražší střešní krytina, tím je obvykle kvalitnější.
  • Sklon střechy. V technických listech konkrétních střešních krytin je uvedeno, jaký je minimální a bezpečný sklon střechy, při kterém je možné střešní krytinu ještě na střechu položit.
  • Celkový vzhled střechy. Podívejte se na fotky a vizualizace, jak bude daná střešní krytina na střeše vašeho domu vypadat.
  • Složitost střechy. Vyberte takovou střešní krytinu, která se hodí na tvar a složitost vaší střechy.
  • Jaké jsou střechy v okolí. Bylo by určitě fajn, aby vaše střecha zapadala mezi ostatní střechy v zástavbě. Nejlepší je vybrat takovou krytinu, která se okolním střechám alespoň trochu podobá.
  • Klimatické podmínky. Střešní krytinu si vybíráme i podle toho, v jakých klimatických podmínkách se náš dům nachází.
  • Délka záruky. Životnost a délka záruky jsou dalším důležitým faktorem, který může být ve finále rozhodující.
  • Při rekonstrukci je důležitá váha krytiny. Když budete řešit rekonstrukci střechy, nová krytina by neměla být těžší než stávající krytina, aby nedocházelo k přetěžování střechy.

Nezapomněli jste na některý z důležitý parametr, aspekt nebo faktor výběru střešní krytiny? Ideálně se poraďte ještě s odborníkem, kterému důvěřujete!

13.7.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.