RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Pracovat z domu nebo si pronajmout kancelář?

Jestli pracujete jako OSVČ nebo máte malou firmu, případně jinak podnikáte a potřebujete pracovat na počítači, vyřizovat telefonáty a vůbec mít klid na práci, asi zvažujete, jestli pracovat z domu, využít coworking nebo si pronajmout kancelář. Všechny tři varianty mají své výhody a nevýhody.

Práce z domu

Práce z domu je příjemná v tom, že nic neplatíte, nemusíte nikam jezdit a využíváte pohodlí domova. Na druhou stranu můžete mít děti, které vás doma ruší, případně vám chybí ten pocit, že chodíte někam do práce. Je to individuální a každému vyhovuje něco jiného.

Pronájem kanceláře

Když si pronajmete kancelář, máte své pevné pracovní místo. Máte tam úplný klid, lépe se tam soustředí, nikdo vám tam nechodí, a vy máte jednoznačně pocit, že když přijdete do kanceláře, jste v práci. Navíc se tam dají dělat i případné schůzky s klienty či jinými lidmi, což doma někdy tak dobře nejde.

Coworking

Je tady ještě další varianta, tzv. coworking, což je sdílená kancelář. Coworkingová centra nebo jednoduše místa, která coworking nabízejí, jsou už ve spoustě měst, možná i v tom vašem. Sdílené kanceláře jsou levnější, potkáte tam i další lidi, takže nebudete tak osamělí, ale zase tam není takový klid. Opět platí, že coworking není pro každého.

V Brně i v jiných městech dnes není problém si kancelář pronajmout. Určitě s pomocí makléře najdete i takovou, která vám bude vyhovovat cenou, velikostí i lokalitou.

20.8.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.