RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Příběh: Z neúspěšného makléře úspěšným tipařem

Jmenuji se Petr a snažil jsem se živit jako makléř skoro dva roky. Nedával jsem do toho všechno, protože jsem přitom studoval, ale realitní trh a vše kolem něj mě dost bavilo. Během těch dvou let jsem však zjistil, že když makléřině člověk nevěnuje dostatek času, není to ani finančně výhodné. Moc jsem si nevydělal. Spolupracoval jsem s jednou a potom druhou realitní kanceláří, ale vyústilo to, že jsem se nakonec rozhodl makléřinu opustit.

Jenže během těch dvou let už jsem si vybudoval mezi svými známými určitou pověst, brali mě jako toho, kdo realitám rozumí. Já jim však nebyl schopen nabídnout profesionální služby, tak jsem jim alespoň doporučil opravdu dobré makléře. No a s těmi jsem se domluvil, že mi za každého klienta dají 10 % z provize na prodané nemovitosti. A to je přesně to, co mi vyhovuje.

Reality mě totiž baví, ale nechci jim dávat všechno, dokončuji studium žurnalistiky a rád bych se jí věnoval i dále. Tato "tipařina", kdy dávám známým tipy, na koho se s prodejem nemovitostí obrátit, mi přijde ideální pro všechny strany. Já doporučuji kvalitní služby spolehlivých makléřů, moji známí jsou spokojeni, makléři mají nové klienty a já dostanu svou odměnu v řádech tisíců až desetitisíců korun. Pořád se o novinky ve světě realit zajímám, dokážu se spoustou věcí poradit, a když už dojde k opravdovému prodeji, přehodím známého k profesionálům.

To je můj krátký příběh o tom, že ne každý, kdo se zajímá o nemovitosti, musí být hned makléřem. Často se stačí dohodnout s osvědčenou realitkou a dohazovat jí za provizi zákazníky, tak jako to dělám já. Je to skvělý přivýdělek!

23.12.2020

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.