RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Přízemní byty s předzahrádkou jdou na dračku

Bydlet v přízemí má své výhody, ale většinou převažují nevýhody. I proto developeři uvažovali, jak zlepšit prodejnost přízemních bytů. A předzahrádka jim v tom hodně pomohla. Teď, v době pandemie, je o byty s předzahrádkou ještě větší zájem, lidé totiž kladou na venkovní prostor stále větší důraz. Spoustě lidem se líbí život ve městě, ale chybí jim tam příroda a zeleň, pro někoho by zase byla vlastní zahrada už moc náročná na údržbu, ale předzahrádku lehce zvládnou. Každopádně předzahrádka u bytu je žhavé zboží. Takových bytů je totiž málo a zájem o ně je velký.

Předzahrádka má obvykle do 100 metrů čtverečních, což je nenáročné na údržbu, zároveň tam můžete vypustit děti, grilovat tam, odpočívat, pěstovat zeleninu, bylinky nebo třeba kytičky. Když máte psa, také je pro něj lepší, že může být častěji na čerstvém vzduchu, a nečekat jen na to, kdy ho vezmete na procházku. Samozřejmě záleží na konkrétní lokalitě, ale předzahrádka u nových bytových domů je prostě terno.

O přízemní byty s předzahrádkou mají nejčastěji zájem mladé rodiny, ale i starší páry, které už si netroufají na údržbu celé zahrady. V neposlední řadě jsou zájemci i různí investoři, kteří v takové nemovitosti vidí budoucnost a dobře investované peníze. Byty s předzahrádkou se totiž i velmi dobře pronajímají.

Developeři, kteří chystají stavbu bytových domů, dnes běžně zařazují k přízemním bytům předzahrádky, a tyto přízemní byty se prodávají jako první. Jednoduše jdou na dračku i za vyšší ceny než byty ve vyšších patrech.

Jestli máte o byt s předzahrádkou zájem, oslovte realitní kancelář REMAX Delux a zjistěte, jestli není nějaký takový byt na prodej. Kdyby se objevil, realitka vás určitě bude obratem kontaktovat.

5.6.2021

Chci zaslat e-book zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.