RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Proč investovat do orné půdy?

Orná půda je taková jistota. Není to zajímavá investice pro střelce a spekulanty, protože její cena roste spíše pomalu. Ale jistě. Jestli jste před deseti lety nakoupili ornou půdu za milion korun, dnes ji můžete prodat za cca 1 750 000 Kč. Samozřejmě záleží na konkrétní lokaci, ale obecně tento příklad ukazuje, jak cena orné půdy v čase roste. Jestli máte volné finanční prostředky, je to určitě možná volba, kam je bezpečně investovat.

O ornou půdu se prakticky nestaráte

Výhodou orné půdy oproti jiným nemovitostem je skutečnost, že ji můžete nechat ladem. Takovou nemovitost opravdu téměř neřešíte a ještě to dělá přírodě dobře. Další variantou je ornou půdu pronajímat. Někdo na ní něco pěstuje a vám ještě platí nájem. Nutno říct, že takové nájemné bývá opravdu jen symbolické, takže spíše máte dobrý pocit, že někdo pole využívá, než že byste počítali s pasivním příjmem z pronájmu.

Cena orné půdy pomalu roste

Výhodou investice do orné půdy je skutečnost, že její cena po desetiletí postupně pomalu narůstá. Není to stejné jako si uložit peníze do banky, spíše lidé uvažují tak, že investují do dalších generací. Když chcete totiž ornou půdu prodat, chvíli to trvá, takže zpeněžit ornou půdu není tak jednoduché, jako prodat rodinný dům. I když v případě, že spolupracujete s lokální realitní kanceláří, může jít i prodej orné půdy velmi rychle.

Jestliže o investování do orné půdy uvažujete, ideální je oslovit místní realitní kancelář, která vám pomůže najít konkrétní nabídky. Když se poradíte s odborníkem, neměla by mít taková investice žádná rizika. Počítejte však určitě s tím, že výnosy z orné půdy se projeví až za pár let, kdy cena orné půdy pomalu vzroste.

24.8.2020

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.