Když pracujete jako makléř, měli byste mít všeobecný přehled, selský rozum, ale také budete potřebovat znalosti z různých oborů. Makléř obvykle neobsáhne všechny související obory, a tak spolupracuje se špičkovými profesionály. Obecně platí, že makléři nejčastěji spolupracují s právníky, fotografy, IT specialisty, finančními poradci, markeťáky a také s copywritery.

Copywriter je profesionální textař, který vám může pomoci s veškerými texty, případně i s aktivitami na sociálních sítích. Nejčastější služby, které realitní kanceláře od copywritera požadují, jsou následující:

  • Články na blog. Pravidelné články ze světa realit je potřeba zveřejňovat na svém blogu i sociálních sítích pravidelně. To je přesně parketa pro copywritera. Když mu pomůžete vybírat vhodná témata, bude pro vás psát články, které pak vydáváte. A jde vás na internetu lépe vidět!
  • Texty na vlastní web. Mít čtivý a přehledný prezentační web je velmi důležité. Tady je opět šikovný copywriter neocenitelný. Zdůrazní to podstatné, a vybídne vaše potencionální klienty k akci, tedy k tomu, aby vás kontaktovali.
  • Popisy nemovitostí. Copywriter může pomáhat i s kreativním popisem nemovitostí, může otextovat vlastní weby nemovitostí, nebo jen vytvářet originální popisy.
  • Poradenství s jakýmikoliv dalšími texty. Obecně však můžete spolupracovat s copywriterem na jakýchkoliv textech. Může vám texty tvořit nebo jen opravovat vaše vlastní texty. Poradí vám a bude součástí vašeho týmu.

Když cítíte, že vaše texty nezáří tak, jak by mohly, pak jednoduše oslovte zkušeného copywritera, a vyzkoušejte si spolupráci. Možná vám pomůže posunout vaše služby zase o kousek dál!

20.3.2021