RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Proč koupit pozemek se starým domem

Když najdete pěkný pozemek se starým domem v atraktivní lokalitě, můžete se o něj zajímat i v případě, že dům vám absolutně nevyhovuje. Někdy se stává, že pozemek je mnohem cennější než samotný dům. Nekupujete tak dům, ale pozemek. Častým řešením je v takovém případě úplná likvidace starého domu, což jsou náklady navíc, nebo jeho kompletní rekonstrukce. To už záleží na plánech a představách nového majitele.

Zbourat starý dům a postavit dva nové

Nedávno jsme jako realitní kancelář pomáhali koupit pěkný pozemek se zanedbaným domem investorovi, který měl jasný záměr - koupit pozemek v konkrétní lokalitě, rozdělit jej napůl, postavit tam dva nové domy a prodat je. Není to neobvyklá věc. Dobré pozemky se však jen tak neprodávají, a tak se stává, že investor koupí pěkný pozemek právě i se zašlým domem. Přestože je cena vyšší a musí ještě starý dům bourat, taková investice se v tomto případě vyplatí.

Kompletní rekonstrukce domu

Další variantou je starý dům opravit. Tady záleží samozřejmě na stavu domu, ale často se dům rozebere tak, že zůstanou jen obvodové stěny, případně jen základová deska a sklep. I tady bývá pro investora na prvním místě pozemek, zahrada a lokalita, nikoliv starý dům. Rekonstrukce bývá totiž náročnější než stavba nového domu, a to po všech stránkách.

Koupit pěkný pozemek se starým domem je investice, která nákupem nekončí. Se starým domem je každopádně potřeba něco dělat. Těžko se v něm dá žít, takže jej ani nepronajmete. Když však máte kapitál, dá se investovat i tímto způsobem. Když budete podobnou nemovitost hledat, určitě se vyplatí mít po svém boku zkušeného makléře, který vám s hledáním, výběrem i celým procesem prodeje pomůže.

13.4.2021

Chci zaslat e-book zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.