RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Proč kupovat starou chalupu

Důvodů, proč si koupit starou chalupu, může být spousta. Každý jsme v jiné životní situaci a máme jiné plány, potřeby a priority. V tomto článku se podíváme na nejčastější důvody, proč si lidé starou chalupu klidně i ve zbědovaném stavu kupují. Samozřejmě je velmi časté, že je to i kombinace více důvodů. Pojďme se na ně podívat:

  • Chalupa jako investice. V dnešní době, kdy nám roste inflace, jsou nemovitosti jednou z bezpečných investic. Možná je logičtější investovat raději do bytu, ale i stará chalupa může být dobrá investice.
  • Útěk z velkého města. Stará chalupa třeba na Vysočině zní pro některé lidi z města jako ráj. Sice je asi potřeba pustit se do rekonstrukce, ale přestěhovat se z města na venkov za to spoustě lidem stojí.
  • Dát energii do něčeho smysluplného. Dalším důvodem zase spíše pro lidi z města je chuť dát svou životní energii do nějakého smysluplného projektu. A rekonstrukce staré chalupy je určitě velký a pro mnohé také smysluplný projekt.
  • Rozbitá chalupa je finančně dostupná. Dalším důvodem může být nízká cena staré chalupy oproti novostavbám nebo třeba bytům. Dát dohromady 5 milionů je pro mnohé o dost těžší, než zaplatit 1, 5 milionu za starou chalupu s pěknou zahradou na konci světa.
  • Krásné prostředí, pozemek i lokalita. To, co lidi také často motivuje k nákupu staré chalupy, je krásné okolní prostředí, hezká zahrada a celkově klidná či zajímavá lokalita, kde se chalupa nachází.
  • Chalupa jako rekreační objekt. V neposlední řadě může být stará chalupa využívána jako místo setkávání rodiny, rekreační objekt, něco jako chata.

V dnešní době je právě i o staré chalupy zájem z různých důvodů, třeba i proto, že už není tolik v kurzu cestovat na dovolenou do zahraničí.

12.8.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.