RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Proč mít vlastního rodinného makléře

V západním světě je naprosto běžné mít svého osobního makléře. Tak jako mají lidé v telefonu uloženo číslo na svého zubaře, doktora, odborníka přes počítače nebo mechanika, v Německu či v Anglii, mají lidé i své rodinné makléře. To neznamená, že by každý rok prodávali nebo kupovali nemovitosti, i když i to je možné, ale mají tak člověka, který jim v realitním oboru poradí, když potřebují. A to se hodí.

Rodinný makléř je více než makléř, je to spíše spolehlivý přítel

Možná to zní trochu nadneseně, ale ideální je, když je váš makléř i váš přítel. Nemusíte se spolu pravidelně scházet, ale důvěřujete mu. Nakonec vám je i jedno, pro jakou realitní kancelář pracuje. A když pak něco ohledně realit potřebujete, víte, komu zavolat. Rodinný makléř nemá na prvním místě zisk, ale dobré vztahy s vámi a vaší rodinou.

V praxi pak svého makléře oslovíte nejen v případě, kdy budete prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitost, ale i tehdy, když budete potřebovat poradit, nebo něco zkontrolovat. Poradí s problematickými sousedskými vztahy, se stavbou garáže, s dědictvím nebo s financováním nákupu nemovitosti.

Nejde jen o peníze

Svému makléři samozřejmě a rádi za jeho služby určitě zaplatíte. Stejně tak jako vám lidé platí za vaši práci. Když však potřebujete jen poradit, určitě to bude zdarma. Hlavně však máte v rodinném makléři odborníka, kterému důvěřujete. Člověka, na kterého je spolehnutí a rozumí všemu, co se děje kolem trhu s nemovitostmi.

Takový rodinný makléř může být váš přítel z mládí, ale může to být také makléř, se kterým jste si lidsky sedli během spolupráce na prodeji vaší nemovitosti. Nejdůležitější je tady vzájemná důvěra!

20.2.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.