RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Proč si koupit novostavbu

Začněme tím, co lidi od nákupu novostaveb odrazuje. Tímto faktorem je bezesporu vyšší pořizovací cena. Je pravdou, že novostavba je logicky dražší než srovnatelné nemovitost před nebo i po rekonstrukci. Za tuto vyšší cenu si však kupujete výhody, které uvádíme níže. Pojďme se tedy podívat, proč si lidé novostavby kupují, jaké má novostavba výhody:

  • Úsporný provoz. V dnešní době se u většiny novostaveb myslí na to, aby byl provoz co nejúspornější, používají se moderní technologie a myslí se na to, ať je levné vytápění a další provoz.
  • Záruky na materiály. U novostavby je vše nové, víte, jaké byly ke stavbě použity materiály, všechno je v záruce, pravděpodobně nebudete řešit žádné skryté vady apod.
  • Jste první majitel. U novostavby nemusíte nic řešit po bývalém majiteli. Sami si nakupujete vše od začátku a vybavíte si byt podle svého. Otisknete do bytu sami sebe a víte, že všechno je nové a vy to používáte jako první.
  • Okamžitě k nastěhování. Neřešíte případné rekonstrukce a úpravy bytu. Jen se nastěhujete. Všechno je nové a připravené k pohodlnému bydlení.
  • Žádné další výdaje. Nemusíte investovat do rekonstrukce, vymalování, nové koupelny apod. Jednoduše se stěhujete do nového.
  • Nové výtahy, garáže, chodby. U novostaveb platíte i za to, že nový není jen váš byt, ale celý dům. Je příjemné jezdit novým prostorným výtahem, mít k dispozici podzemní garáže, chodit po nových chodbách.

Samotné financování nákupu novostavby bývá jednoduché. Musíte mít nějaké vlastní peníze (obvykle nejméně 10 % kupní ceny), zbytek nejčastěji lidé platí postupně formou měsíčních splátek hypotéky.

10.6.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.