RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Proč spolupracovat se známou realitní značkou

Když kupujete nebo prodáváte nemovitost, bezpochyby se jedná o velkou transakci. Není to jako koupě nové pračky nebo třeba nákup kosmetiky. Jedná se o miliony, často jde o celoživotní úspory nebo částky, které člověk nikdy pohromadě neviděl. I proto hraje v těchto transakcích velkou roli důvěra. Realitní kancelář, která obchod zprostředkovává musí být profesionální a důvěryhodná. A toto nejlépe splňují velké světové značky.

RE/MAX je jedna z největších světových značek na poli nemovitostí. A svůj vzestup a úspěch postavila na pevných základech, což je určitě profesionální a zároveň férový přístup, spolehlivost a spousta dalších pozitivních priorit, které pomohli vybudovat světovou renomovanou a důvěryhodnou značku. Velké značky jsou úspěšné i díky tomu, že jim můžete důvěřovat, proto se vám vyplatí s nimi spolupracovat, ať už nemovitost prodáváte nebo kupujete.

Kupující očekává pravdivé informace a seriózní jednání

Kupující, který sází na spolupráci s velkou značkou, očekává, že dostane kvalitní služby, rychlou odezvu, pravdivé informace o nemovitosti, seriózní jednání a maximální podporu. Věří, že s takovou realitní kanceláří dotáhne nákup nové nemovitosti bez problémů a co nejrychleji do konce.

Prodávající chce zase výhodně, rychle a bez zbytečných průtahů a starostí svou nemovitost prodat.

Pro obě strany jde často o zásadní životní rozhodnutí v milionových hodnotách, které se dělá jen jednou nebo jen několikrát za život. A mít v zádech zkušenou realitní kancelář světové značky je rozhodně příjemné a dává kupujícímu i prodávajícímu záruku bezpečnosti a pocit důvěry!

4.10.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.