RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Profesionální fotky dělají zázraky

Když chcete prodat nebo i pronajmout byt nebo jinou nemovitost, určitě se maximálně zaměřte na fotky. Ideální je najmout profesionálního fotografa nebo oslovit zkušenou realitní kancelář, která s kvalitními fotografy spolupracuje. Skvělé fotky totiž mohou s prodejem hodně pomoci. Pojďme se podívat na několik pozitivních efektů, které výborné fotky způsobí:

  • Zaujmou hned na poprvé. První dojem je velmi důležitý a profesionální fotky s prvním dojmem hodně pomohou. Před samotným focením je potřeba pokoje na focení připravit, naaranžovat doplňky, uklidit vše, co by mohlo na fotkách rušit (osobní věci, jídlo, drobnosti, které fotce nepomůžou apod.).
  • Ať vyniknou přednosti. Osobní prohlídka ještě není na pořadu dne, cílem je na tu prohlídku potencionální zájemce dostat. Fotky pak zájemce navnadí. Raději nafotit zajímavé detaily, výhled do zahrady nebo to, čím nemovitost vyniká. Přitáhnete tak pozornost mezi ostatními inzeráty.
  • Dobré fotky zvedají cenu. Díky super fotkám můžete o fous zvýšit prodejní cenu. Když je byt nebo dům profesionálně nafocený, vypadá lépe a luxusněji. Tady pomáhá znalost práce se světlem, kvalitní fotoaparát, ale hlavně zkušenosti, odkud, co a jak fotit. S tím pomůže expert na focení nemovitostí, především pak interiérů.
  • Detaily rozhodují. Když zájemce probírá inzeráty, často se nerozhoduje úplně racionálně, ale rozhodnou emoce. Dobrý fotograf na to myslí, do záběru dá některé zajímavé detaily - dobré osvětlení, čerstvé květiny ve váze nebo detail nových kachliček.

Když budete chtít prodat nemovitost, určitě se obraťte na profesionály. Na makléře, realitku nebo alespoň profesionálního fotografa.

13.12.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.