RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Zjistěte, jaký je první rok realitního makléře

Uspět jako realitní makléř není jen tak. Statisticky totiž selže 9 z 10 nováčků. Proto je dobré již od počátku vědět, co vás čeká. Zjistěte, jak se stát realitním makléřem, jak vůbec začít, jaké vzdělání budete potřebovat, kolik budete muset do počátku investovat i jak bude vypadat váš první rok.  

Realitní makléř - jak začít - první rok

Co se dozvíte v článku?

Uspět jako realitní makléř je náročné, ale stojí to za to

Živit se jako realitní makléř je pro mnoho lidí splněný sen, máte opravdu vysoký plat, zajímavou a různorodou práci, která kombinuje jednání s klienty s prací v kanceláři, i kontrolu nad vlastním časem. Co víc si přát?

Jenže atraktivnost této práce je spojená s velkou konkurencí a nutností osvojit si mnoho schopností a know-how. To nemusí být pro každého. Více jsme o tom psali ve článku Jak se stát úspěšným realitním makléřem a povídali si o tom s makléřem RE/MAX Delux Janem Konečným. Jak se tedy stát realitním makléřem, jak začít a jak bude vypadat váš první rok?

Pracovat zpočátku i více než 14 hodin je běžné

Abyste mohli vůbec pracovat jako makléř, musíte zpravidla nejdříve složit certifikační zkoušku, založit si živnost a osvojit si mnoho znalostí i schopností. Potřebujete zvládnout veškerou teorii, kam patří právo, daně, převody nemovitostí, zástavy apod., ale i obchodování, jehož součástí je komunikace, vyjednávání, typologie, psychologie prodeje atd. Zásadní kapitolou jsou také online a offline marketing a všechny potřebné nástroje spojené s prodejem a propagací.

Není toho málo a například nám v RE/MAX Delux trvá cca půl roku, než uděláme z nováčka profíka, který se může sám postavit na nohy a začít prodávat. Slouží k tomu dvouměsíční RE/MAX akademie, interní školení a mentoring, podpora od kolegů nebo třeba kurz Business by design od Toma Ferryho, nejznámějšího světového školitele makléřů. Více jsme o tom psali ve článku Naučíme vás podnikat v realitách.

Během vzdělávání samozřejmě již musíte začít s propagací sebe a svých služeb i s nabíráním nemovitostí. Občas se proto mohou objevit dny, kdy pracujete klidně i 17 hodin.

Nábor nemovitostí i sebepropagace bude váš denní chléb

Krom vzdělání je alfou a omegu prvního roku sebepropagace a nábor nových nemovitostí. Proto se dnes a denně budete zabývat online a offline marketingem a budete chodit s kůží na trh. Nutností je tedy mít profesionální profil na všech známých sociálních sítích s profi fotkami a často i prezentačním videem. Více jsme o tom psali ve článku Proč byste jak realitní makléři měli využívat sociální sítě.

Vhodný je mít také vlastní web a co nejdříve rozběhnout reklamní kampaně na sociálních sítích, bannerové kampaně, pořídit si svůj billboard nebo plachtu a pustit se i do letákových kampaní. To vše budete potřebovat, abyste co nejdříve nabrali nemovitost na prodej a byznys začal být rentabilní.

Vytvoříte si rozsáhlou síť profesionálů

Již zpočátku si budete také tvořit rozsáhlou síť profesionálů. Realitní makléře nemá být Ferda Mravenec, ale hlavně manažer daného prodeje. Neobejde se bez grafika, tvůrce videí a webu pro nemovitosti, právníků, účetních, geodetů, zedníků, interiérových designérů a mnohých dalších profesionálů. Hned od počátku je tedy budete obvolávat a domlouvat se s nimi na spolupráci.

Budete neustále v kontaktu s lidmi

Ať už to bude online, nebo offline, pro úspěch v práci realitního makléře musíte být neustále v kontaktu s lidmi. Statisticky má totiž každý z nás  kolem sebe ročně 4 lidi, kteří prodávají nebo nakupují nemovitost. Je chyba toho nevyužít. Zároveň nejlepší reklama pro makléře je makléř samotný, jeho dobré jméno je jeho největší devizou. Být realitním makléřem tedy není jen zaměstnání, které doma odhodíte, ale hlavně životní styl.

Realitní makléř - jak začít - kdy získáte první peníze

Kdy jako realitní makléř získáte první peníze?

Pokud se do toho opravdu opřete, vrhnete se na studium, uděláte si do měsíce certifikační zkoušku, založíte si živnost, profil na sociálních sítích s profi fotkou, objednáte si billboard a investujete do online i offline reklamy, první peníze za prodej získáte do 4-6 měsíců.

Kolik je třeba investovat do rozjezdu kariéry?

Jako nepolíbený nováček musíte počítat s tím, že než vyjde první obchod, budete muset do všeho potřebného k práci muset investovat kolem 200 tisíc Kč.

Kdy budete mít plně rozjetou kariéru?

Pokud budete tvrdě makat, po roce už se vám vše pořádně rozjede. Bude trvat ale cca 2-3 roky, než začnou chodit zákazníci na doporučení a vám odpadne jejich usilovné shánění. K tomu je právě zásadní bezchybná pověst a mnoho dřiny. Naštěstí to lze často alespoň o trochu zrychlit a zlehčit. Jak na to?

Zásadní je začít ve vhodné realitní kanceláři

Při práci realitního makléře vás čeká spoustu různorodé činnosti. Často můžete a budete tápat, dělat špatná rozhodnutí a vydáte se po slepých uličkách. Tápání a chyby lze naštěstí minimalizovat začátkem v dobré realitní kanceláři. Právě ta vám dokáže ušetřit hodiny, dny a týdny přešlapování nebo peníze za chybné marketingové kroky. Jak ji vybrat?

Zásadní je vybrat takovou, která je úspěšná, známá, má dobrou pověst, prodává, má zázemí a je zaměřená na proškolování nových makléřů a jejich podporu. Například my v RE/MAX Delux se můžeme pochlubit již 4násobným oceněním nejlepší realitka Moravy roku, takřka dokonalým hodnocením 4,9/5 na Firmy.cz a Google a takřka 120 videorecenzemi.

Naše dobrá pověst nás provází a může být i vašim klíčem do světa velkých peněz. Více jsme o tom, co pro vás uděláme, již napsali v Proč pracovat pro RE/MAX a ve článku Naučíme vás podnikat v realitách. Ve zkrátce získáte nejen školení v rámci RE/MAX Akademie, ale také takřka půlroční teoretické i praktické školení a stálou podporu. 

Chcete vědět více o tom, jak začít jako realitní makléř, nebo to rovnou zkusit s námi? Ozvěte se.

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.