Jednou z mnoha výhod spolupráce se značkovou realitní kanceláří (jako je například RE/MAX) je možnost při výrazné nespokojenosti reklamovat služby makléře. U RE/MAXu k tomu slouží speciální reklamační protokol, který je stejný pro všechny pobočky této známé realitky. Cílem je vyřešit ke spokojenosti klienta případné problémy a obtíže, které během jednání s realitní kanceláří nastaly.

Jak reklamace funguje

Snahou celého týmu RE/MAXu je budovat po celém světě dobré jméno. To neznamená jen poskytovat skvělé služby, ale také se postavit čelem situacím, kdy se něco nepovede. Reklamační protokol je nástroj, jak problémy elegantně řešit. Vyplnění protokolu je velmi jednoduché:

  1. Informace o RK. V první fázi vyplníte kontaktní údaje o realitní kanceláři, na kterou se reklamace vztahuje (včetně jména makléře).
  2. Informace o vás. V druhém kroku vyplníte základní informace o sobě, tedy o stěžovateli.
  3. Věcný obsah reklamace. V dalším bodě už přejdete k popisu konkrétního problému, tedy věcného obsahu reklamace. Můžete zde přiložit i dokumentaci v podobě fotografií nebo jiných příloh.
  4. Návrh řešení. V poslední části protokolu pak stěžovatel může navrhnout řešení problému, respektive zde napíše, čeho se reklamací domáhá.

Vstřícné a férové jednání

Po odeslání formuláře vás bude kontaktovat někdo z realitní kanceláře, aby s vámi celou věc vyřešil. RE/MAX si dlouhodobě zakládá na vstřícném, férovém a otevřeném jednání, takže očekávejte opravdu spíše vstřícný přístup s tím, že máme společný cíl – oboustrannou spokojenost. Ideální je, aby tento reklamační protokol neměl využití, ale RE/MAX dělá tolik prodejů, že se zákonitě může stát, že dojde i k nějaké chybě nebo nespokojenosti. Právě reklamační protokol je nástroj, jak vše vyřešit!

11.6.2020

Tomáš Šimek, majitel kanceláře. Telefon: 602 703 897, email: tomas.simek@re-max.cz

Reklamační protokol u realitní kanceláře remax