RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Rostoucí rodinné domy

Slyšeli jste už o konceptu rostoucích domů? Podstata je tady jasná, rostoucí domy fungují tak, že první postavíte jednu část domu, která je už obyvatelná, a když našetříte peníze, nebo máte potřebu dům rozšířit, necháte si postavit druhou část, případně časem i další a další. Záleží na konkrétním projektu, ale obecně platí, že rostoucí rodinné domy se dají časem celkem jednoduše rozšiřovat.

Základem je dobrý projekt

Rostoucí domy nabízejí některé specializované české stavební firmy, se kterými budete určitě tuto variantu konzultovat. Existují katalogové rostoucí domy, ale je možné navrhnout spolu s projektantem i vlastní originální rostoucí dům. Koncepce výstavby však musí být důkladně promyšlená. Rostoucí domy se mohou rozrůstat do šířky i do výšky, dle projektu.

Výhody rostoucích domů

Základní výhodou je možnost začít stavět vlastní dům co nejdříve. První minimalistická část, kterou už můžete ve dvou bez problémů obývat, se dá pořídit velmi levně, řekněme do milionu korun. Nemusíte se hned zatěžovat těžší hypotékou, navíc na vyšší hypotéku možná zatím ani nedosáhnete.

Časem se obvykle rodina rozrůstá, příjmy se zvyšují a vy si budete moci dovolit rozšíření domu. Během přístavby je myšleno na to, aby nebylo narušeno stávající bydlení, což je další nezanedbatelná výhoda.

Příprava na rostoucí dům

Už během tvorby projektu je potřeba myslet dopředu. Musíte mít dostatečně velký pozemek, na místě budoucího rozšíření nebudete sázet stromy a musíte počítat i s rozvody energií a napojením dalších modulů domů. U rostoucích domů je jednoduše nutné už od začátku po všech stránkách počítat s tím, že dostavbu (rozšíření) budete jednoho dne realizovat.

5.10.2020

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.