🏡 68_Delux podcast 🔴 Jak koupit nemovitost prodejem vlastní nemovitosti❓ Doporučený bezpečný postup✅

Rozhovor s 👉 Janou Barabášovou, zkušenou realitní makléřkou a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak zafinancovat koupi nemovitosti prodejem vlastní 🏡

Co se dozvíte v našem rozhovoru

Návod - jak na to, krok po kroku❗️
Kdy podepsat rezervační smlouvu
Kdy podepsat kupní smlouvu
Má smysl podepisovat smlouvu o smlouvě budoucí
Tři typy kupců
Kdy řešit v mezidobí pronájem
A jak toto řešit při nákupu novostavby
Tlak na snížení ceny
Jak vyřešit výši rezervační zálohy
Příklady z praxe❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

12.3.2024

O mně

 

Druhé místo v produktivitě za měsíc listopad 2023

 

O svět realit, realitní trh, obchod a investice se zajímám jíž od roku 2013. A jelikož reality spadají do třech nezbytností moderního života - domov, jídlo a ošacení - staly se moji vášní! Díky zázemí a znalostem, které mi RE/MAX Delux poskytuje, mám jedinečnou příležitost lidem opravdu pomoci a mít velký, pozitivní a doufám že i trvalý dopad na kvalitu a štěstí v jejich životech. Nemovitosti jsou skvělým perspektivním oborem pro blízkou i vzdálenou budoucnost, proto do nich moji klienti rádi investují.

 

Mým cílem je pomáhat lidem upřímností, odbornou radou, profesionální propagací a prodejem nemovitostí. Žádná chata není moc malá a žádný činžák není moc velký. Díky získaným dovednostem, vědomostem a také zázemí kanceláře RE/MAX Delux zaručuji služby, servis a lidský přístup.

 

Garantuji svým jménem, že mnou nabízenou úroveň komunikace, propagace a prodeje vaši nemovitosti nikde jinde mimo DELUX neobdržíte!

Tomáš Nedoma

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX 195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.