RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Vanu, sprchový kout nebo oboje?

Plánujete rekonstrukci koupelny nebo budete stavět dům? Obecně platí, že kuchyň a koupelna jsou jednoznačně nejdůležitější místnosti v bytě, tedy alespoň pro ženy J V kuchyni se tráví nejvíce času a koupelna nám zase dává komfort a intimní zázemí. Máte jasno v tom, jestli chcete mít koupelnu spojenou se záchodem, jestli potřebujete vanu, nebo vám bude stačit sprchový kout?

Sprcha je praktická, vana je pohodlná

Sprchový kout je extrémně praktický. Rychle a tím pádem i levně se v něm umyjete, nic není zastříkáno vodou, je to moc pohodlné a můžete se sprchovat i několikrát denně. Na druhou stranu vana nabízí relax a luxus. Lehnout si do horké vany a užívat, to je občas sen téměř každého. Napustit vanu však docela trvá, a spotřeba vody takto také není nejmenší. Navíc se ve vaně prostřídat, to není pro každého, přece jen je i hygieničtější, mít čistou vodu sám pro sebe. A když máte čtyřčlennou rodinu, pouhá vana asi není nejlepší každodenní řešení.

Nejlepší je mít oboje

Logicky je nejlepší mít vanu, kterou si dáváte jen jednou za čas, a sprchu, kterou používáte každý den. Je to optimální řešení, které však vyžaduje dost velkou koupelnu. Je potřeba to zvážit. Ekonomické a praktické je mít jen sprchový kout, neefektivní, ale příjemné je mít jen vanu, optimální, ale prostorově i finančně náročnější, je mít oboje.

Většina žen na vanu nedá dopustit

Obzvláště ženy vanu často v koupelně vyžadují. A to se promítá už do projektování domu. Potřebujete totiž větší koupelnu. Pravdou je, že zase tak vysoké pořizovací náklady to nejsou, a ženy pak mají pocit, že žijí v luxusu. Alespoň během doby, kdy leží ve vyhřáté vaně s voňavou pěnou.

26.11.2020

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.