RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Velké byty se dobře pronajímají studentům

Víte o tom, že nejoblíbenější jsou dvoupokojové byty? Developeři staví menší byty nejčastěji, velkých bytů 4+1 a ještě větších se staví jen něco málo nad 10 % ze všech nových bytů. Přesto mají velké byty své kouzlo a své výhody, i přes samozřejmě o dost vyšší cenu. Uvažujete o koupi opravdu velkého bytu? Když budete chtít koupit velký byt 4+kk, 4+1, 5+kk, 5+1 nebo dokonce byt se 6 a více pokoji, budete si muset připravit desítky milionů korun. Samozřejmě záleží na konkrétní lokalitě.

Investice do nemovitosti v dnešní době vypadá výhodně, i když jsou ceny hodně vysoko. Roste však inflace a ceny nemovitostí dlouhodobě rostou, rozhodně neklesají. Těžko říct, co bude dál, ale když si chcete koupit velký byt, je to zajímavá investice. Co s ním však zamýšlíte? Budete v něm bydlet nebo ho pronajímat?

Velké byty jsou vhodné pro velké rodiny nebo k pronájmu studentů. Například v Brně je celkem jednoduché byty studentům pronajímat, každý platí jeden pokoj, koupelna a kuchyň jsou společné. Někde i obývací pokoj. Je to trochu těžší na organizaci, protože podepisujete více nájemních smluv a musíte častěji shánět nové nájemníky, ale takový vícepokojový byt vám vydělá o dost více.

Ideální je, když se o pronájem velkého bytu stará ostřílená realitní kancelář. Ta se postará, aby pokoje nebyly prázdné, případně byt pronajme jen jednomu zájemci celý. Vy máte klid a byt moc neřešíte. Navíc když se do něj budete jednoho dne chtít sami nastěhovat nebo ho přenechat dětem, není v tom žádný problém. Nákup velkého bytu je jednoduše investice do nemovitosti jako každá jiná, jen potřebujete vyšší vstupní kapitál.

24.12.2021

Chci zaslat e-book zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.