10_Delux podcast. Vyděláte na prodeji nemovitosti s makléřem❓Jak poznat toho správného pro Vás❓

Rozhovor s Ing. Petrem Kratochvílem, empatickým realitním makléřem, který je v obchodu téměř třicet let a Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Prodávat s realitní kanceláří anebo bez ❓V čem je přidaná hodnota makléře❓ ✅

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Proč prodávat s realitním makléřem❓

✅ Jak poznat skvělého makléře po telefonu❓

✅ A jak poznat ideálního makléře na osobní schůzce❓

✅ Jak by měla vypadat práce makléře v průběhu prodeje❓

✅ Rady a tipy z praxe❗️

✅ Co očekávat od spolupráce s RK❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

 

Video verse podcastu

 

Audio verse podcastu

12.4.2022

 

O mně

Na práci realitního makléře mě baví především rozmanitost, kontakt s lidmi a možnost pomoci jim nejen prodat, či pronajmout nemovitost, ale často tím i vyřešit velké životní změny. Každý obchod je jiný a díky tomu se mohu neustále osobnostně i profesně posouvat.

 

Ke klientům přistupuji s upřímností, empatií a lidskostí. Vždy mě zajímá jejich důvod prodeje, jejich příběh. Jen tak jim mohu nabídnout řešení, které dává smysl. Umím spojit lidský přístup s vysokou profesionalitou a dotáhnout věci do úspěšného konce.

 

Při své práci využívám veškeré dostupné nástroje jako profi fotky, videoprohlídky, homestaging, 3D půdorysy, práci se sociálními sítěmi atp. Nezapomínám ani na offline marketing a sílu osobních kontaktů.

 

Nezáleží, zda prodáváte byt, dům, pozemek nebo hledáte nájemníka, vždy udělám maximum, aby byl výsledek ten nejlepší možný. A abyste se cítili, že jste v dobrých rukou.

 

Ve volném čase vyhledávám klid i energii, miluji české hory, dobré jídlo, sport, knihy, přátele a rodinu. Věřím v to, že realitní profík může být zároveň nejen zdatný odborník, ale také upřímný, ferový a lidský partner, který vás provede celým procesem s lehkostí.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.