🏡 29_Delux podcast 🔴 Tipy a rady realitního makléře❓ Jaké jsou správné aktivity❓A co byty v Egyptě❗️

Rozhovor s 👉 makléřem Ing. Richardem Kašparem a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak podnikat v realitním businessu Na co nezapomínat a soustavně vykonávat

Co se dozvíte v našem rozhovoru

Základní marketing realitního makléře
Speciální tipy a triky Richarda
Jaký je klíč k úspěchu makléře
Jak na offline marketing
Proč být v realitách systematický
Proč jsou byty v Egyptě skvělá investice
Jak prodávat nemovitosti v zahraničí

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audio verse podcastu

14.9.2022

O mně

Na práci realitního makléře mě baví především rozmanitost, kontakt s lidmi a možnost pomoci jim nejen prodat, či pronajmout nemovitost, ale často tím i vyřešit velké životní změny. Každý obchod je jiný a díky tomu se mohu neustále osobnostně i profesně posouvat.

 

Ke klientům přistupuji s upřímností, empatií a lidskostí. Vždy mě zajímá jejich důvod prodeje, jejich příběh. Jen tak jim mohu nabídnout řešení, které dává smysl. Umím spojit lidský přístup s vysokou profesionalitou a dotáhnout věci do úspěšného konce.

 

Při své práci využívám veškeré dostupné nástroje jako profi fotky, videoprohlídky, homestaging, 3D půdorysy, práci se sociálními sítěmi atp. Nezapomínám ani na offline marketing a sílu osobních kontaktů.

 

Nezáleží, zda prodáváte byt, dům, pozemek nebo hledáte nájemníka, vždy udělám maximum, aby byl výsledek ten nejlepší možný. A abyste se cítili, že jste v dobrých rukou.

 

Ve volném čase vyhledávám klid i energii, miluji české hory, dobré jídlo, sport, knihy, přátele a rodinu. Věřím v to, že realitní profík může být zároveň nejen zdatný odborník, ale také upřímný, ferový a lidský partner, který vás provede celým procesem s lehkostí.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.