🏡70_Delux podcast 🔴 Jak se stát skutečně úspěšným realitním makléřem❓ Na co si dát na začátku pozor❓

Rozhovor s 👉 Ivanem Přepechalem, ředitelem kanceláře a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak se stát úspěšným realitním makléřem❓😊

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

Jaké aktivity byste měli plnit
Kolik byste měli investovat do marketingu
Jak moc je důležitý mentor
Kdy úspěšným nebudete
Jak si správně vybrat realitní kancelář kde začít
Kdy vyděláte první peníze
Jaké prvotní znaky o vás vypovídají že budete úspěšný
Kolik hodin denně budete ze začátku pracovat

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

 

O mně

Na práci realitního makléře mě baví především rozmanitost, kontakt s lidmi a možnost pomoci jim nejen prodat, či pronajmout nemovitost, ale často tím i vyřešit velké životní změny. Každý obchod je jiný a díky tomu se mohu neustále osobnostně i profesně posouvat.

 

Ke klientům přistupuji s upřímností, empatií a lidskostí. Vždy mě zajímá jejich důvod prodeje, jejich příběh. Jen tak jim mohu nabídnout řešení, které dává smysl. Umím spojit lidský přístup s vysokou profesionalitou a dotáhnout věci do úspěšného konce.

 

Při své práci využívám veškeré dostupné nástroje jako profi fotky, videoprohlídky, homestaging, 3D půdorysy, práci se sociálními sítěmi atp. Nezapomínám ani na offline marketing a sílu osobních kontaktů.

 

Nezáleží, zda prodáváte byt, dům, pozemek nebo hledáte nájemníka, vždy udělám maximum, aby byl výsledek ten nejlepší možný. A abyste se cítili, že jste v dobrých rukou.

 

Ve volném čase vyhledávám klid i energii, miluji české hory, dobré jídlo, sport, knihy, přátele a rodinu. Věřím v to, že realitní profík může být zároveň nejen zdatný odborník, ale také upřímný, ferový a lidský partner, který vás provede celým procesem s lehkostí.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.