Co musí být v inzerátu, který prodá vaši nemovitost

Když prodáváte nemovitost, potřebujete vytvořit její perfektní prezentaci. To znamená profesionální fotografie, přehledný půdorys a také co nejlepší popis nemovitosti. V tomto článku se podíváme, jak by měl takový atraktivní popis vypadat. Dobře napsaný inzerát potencionálního kupce navnadí, zodpoví jeho otázky a nenápadně ho popostrčí k tomu, aby vám napsal nebo zavolal.

Poutavý nadpis

Základem skvělého inzerátu je poutavý titulek. To znamená, dát do nadpisu něco, čím je vaše nemovitost zajímavá, čím se odlišuje, proč by ji měl někdo koupit. Může to být orientace na jižní stranu, blízkost přehrady nebo krásný balkón, ale už titulek by měl upoutat.

Jasná cena

Kupující mají nejraději, když je v inzerátu jasně uvedená cena nemovitosti včetně provize realitní kanceláři. Když tam cenu neuvedete zájemce vás může zatlačit do kouta a vy můžete zbytečně přijít o desetitisíce korun. Ideální je spolupracovat s makléřem či realitní kanceláří, která vám s určením prodejní ceny pomůže.

Obsah inzerátu

Kromě toho, že by měl být inzerát napsaný bez chyb, jsou zde i další pravidla. Text neprodlužujte, buďte věcní a struční. Pište jen pravdu, nevymýšlejte si. Celý text logicky strukturujte, napište tam vše, co by vás samotné v roli kupce zajímalo a nezapomeňte uvést následující informace:

  • výměra nemovitosti, pokoje, jejich rozměry a orientace
  • podlaží, výtah
  • stav objektu i bytové jednotky
  • příslušenství - garáž, balkón, sklep aj.
  • přesná lokalita
  • občanská vybavenost (MHD, úřady, služby),
  • specifické bonusy
  • kontaktní informace

Ideální je od počátku spolupracovat s makléřem nebo realitkou. Ti vám inzerát sestaví na profesionální úrovni!

6.5.2021

O mně

Na práci realitního makléře mě baví především rozmanitost, kontakt s lidmi a možnost pomoci jim nejen prodat, či pronajmout nemovitost, ale často tím i vyřešit velké životní změny. Každý obchod je jiný a díky tomu se mohu neustále osobnostně i profesně posouvat.

 

Ke klientům přistupuji s upřímností, empatií a lidskostí. Vždy mě zajímá jejich důvod prodeje, jejich příběh. Jen tak jim mohu nabídnout řešení, které dává smysl. Umím spojit lidský přístup s vysokou profesionalitou a dotáhnout věci do úspěšného konce.

 

Při své práci využívám veškeré dostupné nástroje jako profi fotky, videoprohlídky, homestaging, 3D půdorysy, práci se sociálními sítěmi atp. Nezapomínám ani na offline marketing a sílu osobních kontaktů.

 

Nezáleží, zda prodáváte byt, dům, pozemek nebo hledáte nájemníka, vždy udělám maximum, aby byl výsledek ten nejlepší možný. A abyste se cítili, že jste v dobrých rukou.

 

Ve volném čase vyhledávám klid i energii, miluji české hory, dobré jídlo, sport, knihy, přátele a rodinu. Věřím v to, že realitní profík může být zároveň nejen zdatný odborník, ale také upřímný, ferový a lidský partner, který vás provede celým procesem s lehkostí.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.