Pro tři čtvrtiny lidí je důležité vybavení domácnosti. Nejvíce si lidé přejí bydlet v domě, který by měl vlastní zahradu, terasu, bazén a dostatek pokojů.
Nejvíce lidí snících o bydlení ve vlastním rodinném domě, a to 56 procent, si přeje, aby mělo každé dítě vlastní pokoj. Z lidí, již si přejí žít v bytě, chce vlastní pokoj pro každé dítě dokonce 62,5% obyvatel.
Mezi nejžádanější vybavení domu i bytu patří terasa či balkon. Terasa je důležitá pro 48 % lidí snících o rodinném domě, ale mnohem více projevují toto přání lidé snící o bydlení v bytě. Terasu či balkon si přeje 57,3 % lidí.
Lidé snící o bydlení v rodinném domě si v hojném počtu přejí také bazén, a to 43 %. Z lidí, kteří chtějí bydlet v bytě, si bazén přeje jen 15,6 % lidí. Místo bazénu si většina lidí snících o vlastním bytě přeje vanu či sprchový kout, a to hned 55,2 %.
Kromě vybavení domácnosti je pro lidi důležitá také dostupnost přírody v místě bydliště. Právě dostupnost přírody uvádí nejvíce lidí jako hlavní prioritu mimo vybavení. Blízkost přírody je důležitá pro 52 % lidí snících o rodinném domě a 44 procent obyvatel, kteří chtějí žít v bytě.
Domov a jeho okolí by mělo být také místem pro relax a psychický odpočinek. Myslí si to 45 % lidí, kteří si přejí žít v rodinném domě, a 36 % lidí snících o vlastním bytě.
Na třetím místě v pomyslném žebříčku přání se liší představy lidí snících o domě a o bytě. Zatímco pro 35 % obyvatel rodinných domů je důležité, aby byl domov místem pro setkávání s rodinou a přáteli, lidé snící o bydlení v bytě uvádějí toto přání jen ve 25 % případů. Pro ně je na třetím místě dostupnost pracoviště bez dojíždění, což je důležité pro 34 % lidí. Proti tomu lidé snící o rodinném domě počítají s dojížděním, neboť dostupnost pracoviště bez dojíždění je důležitá jen pro 22 % lidí.
Na práci realitního makléře mě baví především rozmanitost, kontakt s lidmi a možnost pomoci jim nejen prodat, či pronajmout nemovitost, ale často tím i vyřešit velké životní změny. Každý obchod je jiný a díky tomu se mohu neustále osobnostně i profesně posouvat.
Ke klientům přistupuji s upřímností, empatií a lidskostí. Vždy mě zajímá jejich důvod prodeje, jejich příběh. Jen tak jim mohu nabídnout řešení, které dává smysl. Umím spojit lidský přístup s vysokou profesionalitou a dotáhnout věci do úspěšného konce.
Při své práci využívám veškeré dostupné nástroje jako profi fotky, videoprohlídky, homestaging, 3D půdorysy, práci se sociálními sítěmi atp. Nezapomínám ani na offline marketing a sílu osobních kontaktů.
Nezáleží, zda prodáváte byt, dům, pozemek nebo hledáte nájemníka, vždy udělám maximum, aby byl výsledek ten nejlepší možný. A abyste se cítili, že jste v dobrých rukou.
Ve volném čase vyhledávám klid i energii, miluji české hory, dobré jídlo, sport, knihy, přátele a rodinu. Věřím v to, že realitní profík může být zároveň nejen zdatný odborník, ale také upřímný, ferový a lidský partner, který vás provede celým procesem s lehkostí.