Topování nemovitostí na internetu je nejčastější příplatková služba u drtivé většiny realitních serverů. Znamená to, že topováním dostanete svůj inzerát výše, v danou chvíli na první pozici mezi podobnými nemovitostmi. Na prvním místě zůstane do doby, než se před ni dostane jiná nabídka stejným způsobem. Čím je váš inzerát výše, tím větší je šance, že na něj potenciální kupci kliknou a nemovitost si prohlédnou.
Topování (neboli někdy i hopování) si platí realitní kanceláře nebo i lidé, kteří prodávají nemovitosti svépomocí. Obecně platí, že se vyplatí hlavně u nemovitostí, které mají v nabídce spoustu podobných konkurentů. Například byt v Brně o velikosti 2+1 nebo 2+kk.
Statistiky a zkušenosti jasně ukazují, kdy se nejvíce vyplatí topovat. Lidé hledají nemovitosti nejvíce začátkem týdne, vyplatí se tedy topovat v neděli večer, v pondělí a v úterý ráno. Je to celkem logické, v pondělí ráno lidé přicházejí do práce a automaticky si kontrolují své věci na internetu, tedy i realitní servery. V neděli odpoledne mají lidé zase volno a klid, což jim dává čas se mrknout na realitní servery.
Statistiky také ukazují, že lidé nejčastěji vyhledávají nemovitosti večer, tedy mezi 19 a 21 hodinou. To znamená, že je nejlepší topovat své inzeráty v neděli, v pondělí a v úterý před 19 hodinou. To jsou však jen statistiky, nejlepší je si topování vyzkoušet a sami uvidíte, kdy se nejvíce vyplatí, kdy vydrží vaše nemovitost na předních příčkách nejdéle.
Ještě lepší je oslovit zkušenou realitní kancelář, která má účinné topování zahrnuto do svých služeb!
25.1.2021
Na práci realitního makléře mě baví především rozmanitost, kontakt s lidmi a možnost pomoci jim nejen prodat, či pronajmout nemovitost, ale často tím i vyřešit velké životní změny. Každý obchod je jiný a díky tomu se mohu neustále osobnostně i profesně posouvat.
Ke klientům přistupuji s upřímností, empatií a lidskostí. Vždy mě zajímá jejich důvod prodeje, jejich příběh. Jen tak jim mohu nabídnout řešení, které dává smysl. Umím spojit lidský přístup s vysokou profesionalitou a dotáhnout věci do úspěšného konce.
Při své práci využívám veškeré dostupné nástroje jako profi fotky, videoprohlídky, homestaging, 3D půdorysy, práci se sociálními sítěmi atp. Nezapomínám ani na offline marketing a sílu osobních kontaktů.
Nezáleží, zda prodáváte byt, dům, pozemek nebo hledáte nájemníka, vždy udělám maximum, aby byl výsledek ten nejlepší možný. A abyste se cítili, že jste v dobrých rukou.
Ve volném čase vyhledávám klid i energii, miluji české hory, dobré jídlo, sport, knihy, přátele a rodinu. Věřím v to, že realitní profík může být zároveň nejen zdatný odborník, ale také upřímný, ferový a lidský partner, který vás provede celým procesem s lehkostí.