Motivace makléře je základ správného prodeje

Když spolupracujete při prodeji nemovitosti s makléřem, určitě je důležité jej nějak pozitivně motivovat. Tato motivace je hlavně systém a výše provize, ale kromě toho se vyplatí dát makléři plnou důvěru. To znamená, že je nejlepší oslovit s prodejem jen jednoho jediného makléře, který vás bude výhradně zastupovat. Když makléř ví, že nemovitost prodává jen on sám, pak se jeho motivace zvyšuje. Bude se vaší nemovitosti věnovat na 100 %, což pozitivně ovlivní celý průběh obchodu.

Kromě plné důvěry je zde i motivace finanční, tedy výše provize. Tady se používá více variant, jak provizi určit, ale makléř vám jistě nabídne takovou, která jej bude motivovat. Může to být třeba tak, že společně určíte prodejní cenu nemovitosti, a z této ceny dostane makléř určité procento. K tomu může být bonus, že když se makléři podaří prodat nemovitost ještě dráž to, co bude nad dohodnutou cenu, tak si rozdělíte.

Výše provize, způsob jejího výpočtu a výhradní zastoupení, to jsou asi ty nejdůležitější motivační faktory pro každého makléře. Spolehlivý, férový a ambiciózní makléř má však obvykle i vnitřní motivaci. Dokončit zakázku, uspokojit klienta, posunout se zase dál.

Když budete vybírat makléře nebo realitní kancelář, která vám bude stát po boku při prodeji vaší nemovitosti, určitě se o motivace makléře pobavte a ujasněte si způsob provize a hlavně to, jestli vyhovuje oběma stranám.

17.11.2021

O mně

Na práci realitního makléře mě baví především rozmanitost, kontakt s lidmi a možnost pomoci jim nejen prodat, či pronajmout nemovitost, ale často tím i vyřešit velké životní změny. Každý obchod je jiný a díky tomu se mohu neustále osobnostně i profesně posouvat.

 

Ke klientům přistupuji s upřímností, empatií a lidskostí. Vždy mě zajímá jejich důvod prodeje, jejich příběh. Jen tak jim mohu nabídnout řešení, které dává smysl. Umím spojit lidský přístup s vysokou profesionalitou a dotáhnout věci do úspěšného konce.

 

Při své práci využívám veškeré dostupné nástroje jako profi fotky, videoprohlídky, homestaging, 3D půdorysy, práci se sociálními sítěmi atp. Nezapomínám ani na offline marketing a sílu osobních kontaktů.

 

Nezáleží, zda prodáváte byt, dům, pozemek nebo hledáte nájemníka, vždy udělám maximum, aby byl výsledek ten nejlepší možný. A abyste se cítili, že jste v dobrých rukou.

 

Ve volném čase vyhledávám klid i energii, miluji české hory, dobré jídlo, sport, knihy, přátele a rodinu. Věřím v to, že realitní profík může být zároveň nejen zdatný odborník, ale také upřímný, ferový a lidský partner, který vás provede celým procesem s lehkostí.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.