Proč jako makléř spolupracovat s copywriterem

Když pracujete jako makléř, měli byste mít všeobecný přehled, selský rozum, ale také budete potřebovat znalosti z různých oborů. Makléř obvykle neobsáhne všechny související obory, a tak spolupracuje se špičkovými profesionály. Obecně platí, že makléři nejčastěji spolupracují s právníky, fotografy, IT specialisty, finančními poradci, markeťáky a také s copywritery.

Copywriter je profesionální textař, který vám může pomoci s veškerými texty, případně i s aktivitami na sociálních sítích. Nejčastější služby, které realitní kanceláře od copywritera požadují, jsou následující:

  • Články na blog. Pravidelné články ze světa realit je potřeba zveřejňovat na svém blogu i sociálních sítích pravidelně. To je přesně parketa pro copywritera. Když mu pomůžete vybírat vhodná témata, bude pro vás psát články, které pak vydáváte. A jde vás na internetu lépe vidět!
  • Texty na vlastní web. Mít čtivý a přehledný prezentační web je velmi důležité. Tady je opět šikovný copywriter neocenitelný. Zdůrazní to podstatné, a vybídne vaše potencionální klienty k akci, tedy k tomu, aby vás kontaktovali.
  • Popisy nemovitostí. Copywriter může pomáhat i s kreativním popisem nemovitostí, může otextovat vlastní weby nemovitostí, nebo jen vytvářet originální popisy.
  • Poradenství s jakýmikoliv dalšími texty. Obecně však můžete spolupracovat s copywriterem na jakýchkoliv textech. Může vám texty tvořit nebo jen opravovat vaše vlastní texty. Poradí vám a bude součástí vašeho týmu.

Když cítíte, že vaše texty nezáří tak, jak by mohly, pak jednoduše oslovte zkušeného copywritera, a vyzkoušejte si spolupráci. Možná vám pomůže posunout vaše služby zase o kousek dál!

20.3.2021

O mně

Na práci realitního makléře mě baví především rozmanitost, kontakt s lidmi a možnost pomoci jim nejen prodat, či pronajmout nemovitost, ale často tím i vyřešit velké životní změny. Každý obchod je jiný a díky tomu se mohu neustále osobnostně i profesně posouvat.

 

Ke klientům přistupuji s upřímností, empatií a lidskostí. Vždy mě zajímá jejich důvod prodeje, jejich příběh. Jen tak jim mohu nabídnout řešení, které dává smysl. Umím spojit lidský přístup s vysokou profesionalitou a dotáhnout věci do úspěšného konce.

 

Při své práci využívám veškeré dostupné nástroje jako profi fotky, videoprohlídky, homestaging, 3D půdorysy, práci se sociálními sítěmi atp. Nezapomínám ani na offline marketing a sílu osobních kontaktů.

 

Nezáleží, zda prodáváte byt, dům, pozemek nebo hledáte nájemníka, vždy udělám maximum, aby byl výsledek ten nejlepší možný. A abyste se cítili, že jste v dobrých rukou.

 

Ve volném čase vyhledávám klid i energii, miluji české hory, dobré jídlo, sport, knihy, přátele a rodinu. Věřím v to, že realitní profík může být zároveň nejen zdatný odborník, ale také upřímný, ferový a lidský partner, který vás provede celým procesem s lehkostí.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.