Když pracujete jako makléř, měli byste mít všeobecný přehled, selský rozum, ale také budete potřebovat znalosti z různých oborů. Makléř obvykle neobsáhne všechny související obory, a tak spolupracuje se špičkovými profesionály. Obecně platí, že makléři nejčastěji spolupracují s právníky, fotografy, IT specialisty, finančními poradci, markeťáky a také s copywritery.
Copywriter je profesionální textař, který vám může pomoci s veškerými texty, případně i s aktivitami na sociálních sítích. Nejčastější služby, které realitní kanceláře od copywritera požadují, jsou následující:
Když cítíte, že vaše texty nezáří tak, jak by mohly, pak jednoduše oslovte zkušeného copywritera, a vyzkoušejte si spolupráci. Možná vám pomůže posunout vaše služby zase o kousek dál!
20.3.2021
Na práci realitního makléře mě baví především rozmanitost, kontakt s lidmi a možnost pomoci jim nejen prodat, či pronajmout nemovitost, ale často tím i vyřešit velké životní změny. Každý obchod je jiný a díky tomu se mohu neustále osobnostně i profesně posouvat.
Ke klientům přistupuji s upřímností, empatií a lidskostí. Vždy mě zajímá jejich důvod prodeje, jejich příběh. Jen tak jim mohu nabídnout řešení, které dává smysl. Umím spojit lidský přístup s vysokou profesionalitou a dotáhnout věci do úspěšného konce.
Při své práci využívám veškeré dostupné nástroje jako profi fotky, videoprohlídky, homestaging, 3D půdorysy, práci se sociálními sítěmi atp. Nezapomínám ani na offline marketing a sílu osobních kontaktů.
Nezáleží, zda prodáváte byt, dům, pozemek nebo hledáte nájemníka, vždy udělám maximum, aby byl výsledek ten nejlepší možný. A abyste se cítili, že jste v dobrých rukou.
Ve volném čase vyhledávám klid i energii, miluji české hory, dobré jídlo, sport, knihy, přátele a rodinu. Věřím v to, že realitní profík může být zároveň nejen zdatný odborník, ale také upřímný, ferový a lidský partner, který vás provede celým procesem s lehkostí.