Proč narazíte na spoustu inzerátů nemovitostí, které už jsou prodány?

Jestli hledáte nemovitost ke koupi a projíždíte různé realitní servery, případně nabídky realitních kanceláří, nečekaně často narazíte na nemovitosti, které už jsou prodány. Buď je to u nich přímo uvedeno, nebo to zjistíte, když na daný kontakt zavoláte. Zajímá vás, proč se to děje? V tomto článku se podíváme na několik důvodů, proč narážíme na inzeráty nemovitostí, které už jsou ve skutečnosti prodány.

Nemovitost nabízí více makléřů

Když najdete nemovitost, která vás zajímá, zavoláte na uvedené číslo a zjistíte, že už je prodaná, bývá to často ne proto, že byste měli smůlu a zavolali o pár minut později, ale spíše jde o to, že se nemovitost nabízí nevýhradně. To znamená, že nemovitost prodává více realitních kanceláří, které často ani neví, jestli je nemovitost ještě k mání. Zavoláte makléři, ten vám řekne, že zjistí, zda je nemovitost dostupná, zavolá majiteli, a teprve teď se dozví, že je prodaná. Vypadá to amatérsky, ale právě i toto přináší nevýhradní nabídka :/

"PRODÁNO" jako reklama

Dalším častým jevem je to, že makléři a realitky nechávají ve své nabídce úmyslně prodané nemovitosti, aby bylo vidět, kolik se toho u nich prodá. Navíc se tím uměle navyšuje počet inzerátů v nabídce, aby to vypadalo, že realitka jede ve velkém a daří se jí. Je to jednoduše marketingový tah, který klientům vůbec nic nepřináší…

Falešné inzeráty

Možná vám to zní nepravděpodobně, ale falešné inzeráty jsou také forma nefér neetické reklamy některých makléřů a realitních kanceláří. Takový falešný inzerát vypadá jako pravý, ale když zavoláte makléři, zjistíte, že nemovitost už je prodaná, ale mají v nabídce podobnou, případně si na vás vezmou kontakt s tím, že když se podobná nemovitost objeví, budou vás okamžitě a přednostně kontaktovat. To všechno jsou nekalé praktiky, které se ale celkem často v realitním světě používají! Dejte si pozor s výběrem kvalitní realitní kanceláře!

20.11.2020

O mně

Na práci realitního makléře mě baví především rozmanitost, kontakt s lidmi a možnost pomoci jim nejen prodat, či pronajmout nemovitost, ale často tím i vyřešit velké životní změny. Každý obchod je jiný a díky tomu se mohu neustále osobnostně i profesně posouvat.

 

Ke klientům přistupuji s upřímností, empatií a lidskostí. Vždy mě zajímá jejich důvod prodeje, jejich příběh. Jen tak jim mohu nabídnout řešení, které dává smysl. Umím spojit lidský přístup s vysokou profesionalitou a dotáhnout věci do úspěšného konce.

 

Při své práci využívám veškeré dostupné nástroje jako profi fotky, videoprohlídky, homestaging, 3D půdorysy, práci se sociálními sítěmi atp. Nezapomínám ani na offline marketing a sílu osobních kontaktů.

 

Nezáleží, zda prodáváte byt, dům, pozemek nebo hledáte nájemníka, vždy udělám maximum, aby byl výsledek ten nejlepší možný. A abyste se cítili, že jste v dobrých rukou.

 

Ve volném čase vyhledávám klid i energii, miluji české hory, dobré jídlo, sport, knihy, přátele a rodinu. Věřím v to, že realitní profík může být zároveň nejen zdatný odborník, ale také upřímný, ferový a lidský partner, který vás provede celým procesem s lehkostí.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.