13_Delux podcast. Stavební pozemky! Jak správně koupit a prodat stavební pozemek a nespálit se❓✅

Rozhovor s Lukášem Neumannem, realitním makléřem, který se specializuje na pozemky a Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak poznat stavební pozemek❓✅ A na co si dát pozor❗️

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Co je to územní plán a kde ho najít❓

✅ Na co si dát pozor při koupi/prodeji stavebního pozemku❓

✅ Co je to koeficient zastavitelnosti pozemku❓

✅ Jaké jsou omezení pozemků❓

✅ A co zasíťování? Elektřina, plyn, vodovod, kanalizace❓

✅ Typ a účel možné stavby❓

✅ Tvar pozemku atd.❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

 

Video verse podcastu

Audioverse pocastu

6.5.2022

O mně

 

K realitám jsem se dostala v době, kdy jsem řešila těžkou životní situaci. Práce s nemovitostmi byla vždy mým snem a v době, kdy jsem hledala takovou práci, abych byla časově nezávislá kvůli dětem, přišla nabídka z RE/MAX Delux. Koncept RE/MAXu, který je založený na neustálém vzdělávání a mnohaletých zkušenostech mě uchvátil natolik, že jsem neváhala. Chci pomáhat lidem a to se mi splnilo, pomáhám lidem plnit sny o bydlení, což je základ pro jejich pohodu a štěstí.

 

Práce s realitami není jen práce, je to životní styl, neustálé řešení nových a nových situací spojených s prodejem a převodem nemovitostí. A to mě moc baví, žádný stereotyp. Ke každému klientovi přistupuji individuálně s ohledem na jeho potřeby.

 

Pokud i Vy chcete prodat svoji nemovitost v co nejkratším čase a za co nejvyšší cenu, tak mě neváhejte kontaktovat. Ráda si s Vámi domluvím osobní schůzku, na které probereme veškeré možnosti spolupráce :)

Lada Peková

Makléř

Certifikáty

Certifikovaný-makléř-2_rgb realitn_profesion_l_cmyk 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX 195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.