🏡 35_Delux podcast 🔴 Situace na nemovitostním trhu podzim 2022❓V jaké fázi trhu se nacházíme ✅❓Ceny❓

Rozhovor s 👉 Dagmar Mičíkovou, zkušenou realitní makléřkou a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jaká jsou aktuální data na realitním trhu❓

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ V jaké fázi ekonomického cyklu se nacházíme❓

✅ Jaká je cena za m2 panelového bytu❓

✅ Počet prodaných bytů v ČR - současnost vs. minulost❓

✅ Vývoj nabídky bytů na prodej❓

✅ Vývoj cen bytů na prodej❓

✅ Vývoj nabídky domů v ČR❓

✅ Průměrné zlevnění domů❓

✅ Nabídkové vs. realizované ceny - porovnání❓

✅ Vliv rekonstrukce na cenu nemovitostí❓

✅ Prodejní vs. nájemní ceny❓

✅ Cenový index - novostavby vs. starší byty❓

✅ Jak se počítá inflace v ČR❓

✅ Naše inflace vs. inflace ve světě❓

✅ Je výhodnější Euro než CZK❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audio verse podcastu

8.11.2022

O mně

 

Jsem profesionální realitní makléřka a průvodkyně v labyrintu nemovitostí.

 

Svým klientům pomáhám najít cestu k vysněnému domovu a překonat překážky na cestě k úspěšnému prodeji nebo pronájmu.

 

Bez ohledu na to, zda hledáte nové bydlení, investiční příležitost nebo chcete výhodně prodat či pronajmout svoji nemovitost, pomohu Vám dosáhnout Vašich cílů.

 

 Mým posláním je poskytnout nejlepší možné služby. Zabývám se pečlivě každým detailem realitní transakce, abych zajistila optimální výsledky.

 

Jsem připravena odpovědět na Vaše dotazy, vysvětlit Vám každý krok, abyste se cítili pohodlně a informovaně během celého procesu.

 

Nečekejte déle a kontaktujte mě ještě dnes, abychom společně začali plánovat Vaše úspěšné realitní dobrodružství!

MgA. Marie Pšenicová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.