Hypotéky podle zvěrokruhu

Nejrozporuplnější znamení je jednoznačně Střelec,“ komentuje údaje Kateřina Krásová, marketingová ředitelka Hypoteční banky. „Máme mezi svými klienty jednoho, který neváhal a půjčil si najednou několik desítek milionů korun. Na druhou stranu právě Střelci žádají ze všech znamení o hypotéku nejméně.“ Výklad horoskopu tomuto zjištění nahrává. Ohniví Střelci bývají impulzivní, nezávislí, odvážní, rychle se rozhodují, mívají dobré analytické schopnosti. „Jde o dobrodruhy, kteří se jen tak něčeho nezaleknou. Na druhou stranu je pro ně důležitá svoboda, na budování rodiny a rodinného hnízda často mívají dost času,“ vysvětluje astroložka Iva Kučerová.

hypotéky podle zvěrokruhu

Protikladem Střelce je opatrná a zemitá Panna. Ta si obvykle půjčuje nejméně, v průměru 1,6 mil. Kč. Ani zde nejde o žádné velké překvapení. „Panna je praktické, racionální, opatrné a kritické znamení. Je velmi pracovitá, ale do ničeho se nehrne, nemá příliš ráda změny, často bývá nedůvěřivá,“ prozrazuje astroložka. Oproti tomu nejvyšší průměrnou částku na bydlení (téměř 1,7 mil. Kč) požadují poněkud překvapivě vzdušné Váhy. Překvapivě proto, že toto znamení se vyznačuje skromností, sympatickým vystupováním, uměleckými vlohami, pílí a rozváností. Nepotebují k ivotu okázalost, naopak jejich pitalivost spoívá spíe v pirozenosti a milé povaze. „Váhy vak obecnbvají dobrmi partnery i rodii, take je moné, e si pjují nejvyššástku proto, aby mohly zabezpeit své rodinkvalitním bydlení,“ domnívá se Kuerová.

Mezi žadateli, kteří přišli do Hypoteční banky zažádat o hypotéku, jsou nejvíce zastoupeni Býci. „Tohle znamení bývá spolehlivé, konzervativní, mívá vyvinuté estetické cítění, rádo investuje do kvalitních věcí, zná hodnotu peněz, umí s nimi zacházet,“ vysvětluje astroložka. „Je vcelku logické, že Býk považuje investici do bydlení za rozumnou a přínosnou.“ Co se týče nejnižšího schváleného limitu, v tomto případě vedou – opět docela překvapivě – Lvi. „U Lva bych naopak předpokládala spíše příklon k opačnému extrému vzhledem k tomu, že je považován za sebevědomé, hrdé znamení, potrpí si na eleganci a přepych, rád dělá za každých okolností dobrý dojem,“ dodává Kučerová.

Ředitelka marketingu Hypoteční banky uzavírá zjištěná data slovy: „Jsme zvyklí přistupovat ke každému klientovi velmi individuálně. O proškolení našich zaměstnanců ve věcech astrologie však zatím neuvažujeme,“ směje se Krásová.

O mně

„Dělat věci s láskou a vášní přináší ty nejlepší výsledky“

 

Vystudovala jsem magisterský obor Právo a právní věda na Právnické fakultě v Brně, kde jsem se naučila důležitosti preciznosti, spolehlivosti a hledání řešení i v těch nejsložitějších situacích. Hned po studiích jsem začala působit v advokacii a několik let se pohybovala v notářské praxi, kde jsem měla možnost podílet se na stovkách realitních transakcí!

 

Postupem času jsem ale zjistila, že mě to táhne na „druhou stranu“ – přímo do terénu, kde mohu naplno využít své organizační schopnosti, energii a vášeň pro obchod. Role realitní makléřky mi nabídla možnost spojit odborné znalosti s mým akčním přístupem a nadšením pro práci s lidmi.

 

Jsem pozitivní a přátelská, ale hlavně si zakládám na profesionálním přístupu, který je vždy okořeněn lidskostí a empatií. Chci, aby každý klient cítil, že můj zájem o jeho potřeby je opravdový a že společně dosáhneme těch nejlepších výsledků!

 

Ve volném čase se věnuji tanci, který je mou celoživotní vášní, miluji hudbu, hraji na klavír i kytaru. Ráda si se svými dětmi zazpívám u ohně, dokud jsou ještě ochotny mě poslouchat 😊, protože právě tyto chvíle mi pomáhají dobít energii a udržovat rovnováhu mezi prací a osobním životem.

 

Pokud hledáte makléřku, která kombinuje odbornost, nadšení a lidský přístup, jsem tu právě pro Vás. Společně najdeme tu nejlepší cestu, jak splnit Vaše realitní sny!

Mgr. Michaela Procházková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.