RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Prodej bytu 3+1, 95 m2, Praha

11 050 000,00 Kč  (Včetně provize RK)

Praha , Praha 2

Exkluzivně nabízíme k prodeji prostorný byt 3+1 o celkové ploše 95 m2 v 1. prvním nadzemním podlaží zrekonstruovaného secesního činžovního domu na Praze 2-ulice Ladova.. Tento byt se nachází jen pár metrů od Vltavského nábřeží a náplavky, což zajišťuje úžasnou atmosféru.
Byt je v současné době pronajatý jako komerční prostor, což dává možnost jeho využití buď nadále pro podnikání, nebo přeměnit zpět na bydlení. Vstup do nemovitosti je možný jak samostatným vchodem z ulice, tak i přes společné části domu. Interiér tvoří tři neprůchozí pokoje, kuchyň, koupelna, oddělená toaleta a prostorná chodba.
Lokalita nabízí skvělé spojení s ostatními částmi města díky blízkosti metra a tramvajových zastávek. Okolí poskytuje plnou občanskou vybavenost včetně restaurací, obchodů a škol. Stanice tramvaje a metro Karlovo náměstí jsou vzdáleny jen pár minut od domu. Parkování je možné před domem.
Tato nemovitost je v osobním vlastnictví a nabízí možnost financování jejího nákupu hypotečním úvěrem. Naši hypoteční specialisté Vám rádi pomohou s vyřízením hypotéky.

Číslo nabídky:361861Kategorie:

Byty

Podlaží umístění:1Typ:

Prodej

Počet podlaží:6Podkategorie:

3 + 1

Plyn:plynovodJednotka:za nemovitost
Odpad:kanalizaceStav objektu:velmi dobrý
Budova:cihlováVlastnictví:

osobní

Hypoteční kalkulačka

Na kolik vás vyjde pořízení vlastního bydlení? Zadejte pár informací do naší hypoteční kalkulačky a hned si prohlédněte výsledek.

Cena nemovitosti

Výše hypotéky

Doba splácení

roků

Vypočítaná měsíční splátka

Úroková sazba 4,9%

 Kč

Miller Barbara
Kontakt na makléře Miller Barbara

Chcete se na něco zeptat?

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.